Laitoin sinulle Arla yv:täAlkuperäinen kirjoittaja hei:Pitäisikö hankkia nikki sitä varten, jos tunnen sinut Meri-Porista myös, tosin olen sinua 2 vuotta vanhempi, eli vm. 72Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Mä olen syntynyt täällä vuonna 74 ja lapsuuteni asuin meri-porin suunnalla. Itä-porin alueella nykyään asun.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:En oo syntyjäni täältä B)Alkuperäinen kirjoittaja hei:ViuhVauh ja Probioska, mistä päin Poria olette ja ikä? Sieltä kotoisin, 29 v. muutin Tampereelle.
Vanhempani on muualta.
Veljeni on sinun ikäisesiAlkuperäinen kirjoittaja hei:Pitäisikö hankkia nikki sitä varten, jos tunnen sinut Meri-Porista myös, tosin olen sinua 2 vuotta vanhempi, eli vm. 72Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Mä olen syntynyt täällä vuonna 74 ja lapsuuteni asuin meri-porin suunnalla. Itä-porin alueella nykyään asun.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:En oo syntyjäni täältä B)Alkuperäinen kirjoittaja hei:ViuhVauh ja Probioska, mistä päin Poria olette ja ikä? Sieltä kotoisin, 29 v. muutin Tampereelle.
Vanhempani on muualta.
vastasinAlkuperäinen kirjoittaja Ex-porilainen:Laitoin sinulle Arla yv:täAlkuperäinen kirjoittaja hei:Pitäisikö hankkia nikki sitä varten, jos tunnen sinut Meri-Porista myös, tosin olen sinua 2 vuotta vanhempi, eli vm. 72Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Mä olen syntynyt täällä vuonna 74 ja lapsuuteni asuin meri-porin suunnalla. Itä-porin alueella nykyään asun.Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:En oo syntyjäni täältä B)Alkuperäinen kirjoittaja hei:ViuhVauh ja Probioska, mistä päin Poria olette ja ikä? Sieltä kotoisin, 29 v. muutin Tampereelle.
Vanhempani on muualta.
Katos, naapuri :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hihhei Huittisista!
Mistäs naapurista olet?Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Katos, naapuri :wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hihhei Huittisista!
nii minäkinAlkuperäinen kirjoittaja x:moon pohojanmaalta p*rkeles..
öööö..?!Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:nii minäkinAlkuperäinen kirjoittaja x:moon pohojanmaalta p*rkeles..
alakaa peellä ja loppuu aahan...
Ai säkin täältäAlkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Pori
=)Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Ai säkin täältäAlkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Pori
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:=)Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Ai säkin täältäAlkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Pori
aijaa.... et oo sit Klamydiaa kuunnellu?Alkuperäinen kirjoittaja x:öööö..?!Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:nii minäkinAlkuperäinen kirjoittaja x:moon pohojanmaalta p*rkeles..
Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:aijaa.... et oo sit Klamydiaa kuunnellu?Alkuperäinen kirjoittaja x:öööö..?!Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:nii minäkinAlkuperäinen kirjoittaja x:moon pohojanmaalta p*rkeles..
http://www.youtube.com/watch?v=1pbsz_mf9dE