Lahest :wave: :laugh:
sähköpaimenkoira 25.03.2011 #52 Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää;23433310: Jotenkin säälittävää, että joku ei oikeasti tiedä mistä kaupungista on. Click to expand... Tällä palstalla jos kysytään niin olen kotoisin Rio de Janeirosta ja asun Honolulussa. Koti- ja asuinkaupunki kuuluvat (mm.) niihin yksityiskohtiin, jotka salaan Tiimarinvihkoa pitäviltä palstailijoilta.
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää;23433310: Jotenkin säälittävää, että joku ei oikeasti tiedä mistä kaupungista on. Click to expand... Tällä palstalla jos kysytään niin olen kotoisin Rio de Janeirosta ja asun Honolulussa. Koti- ja asuinkaupunki kuuluvat (mm.) niihin yksityiskohtiin, jotka salaan Tiimarinvihkoa pitäviltä palstailijoilta.
Ilman ysträvii 25.03.2011 #53 Kotoisin vantaalta (syntymä todistuksessa lukee helsingin maalaiskunta) mut muutaman viime vuoden viettänyt kouvolan seudulla ja (KAIPUU VANTAALLE KOKOAJAN) Ystävii kaipaan, kun niitä ei oo!!! (Olen eläinrakas) SAA VASTATA, ken tykkää!!!!
Kotoisin vantaalta (syntymä todistuksessa lukee helsingin maalaiskunta) mut muutaman viime vuoden viettänyt kouvolan seudulla ja (KAIPUU VANTAALLE KOKOAJAN) Ystävii kaipaan, kun niitä ei oo!!! (Olen eläinrakas) SAA VASTATA, ken tykkää!!!!