Mistä ovi integroituun tiskikoneeseen?

  • Viestiketjun aloittaja Iiris..
  • Ensimmäinen viesti
Iiris..
Ostimme integroidun tiskikoneen ja pitäisi saada maanantaiksi jo siihen ovi. Silloin työmiehet saapuvat meille ja haluaisinkin tietää saako niitä standardeina keittiöoviliikkeistä? Tietääkö kukaan? Onko niitä rosterisina myös?
 
"Vieras"
Mä en ymmärrä. Eikö integroitu tiskikone tarkota sitä että siihen laitetaan puuovi, eli samanlainen ovi kun teillä on kaapeissa, ettekö o ostanu sitä ovea sillonku ostitte keittiön ovet?
 
ap,,
Odotin ovea 6 viikkoa kun se puuttui keittökaapistoista ja sain juuri tänään oven vihdoin postitse joka täynnä raapaleita molemmilta puolilta. Ihankuin olisi luisteltu molemmilla puolilla. Remonttimiehet tulossa maanantaina ja he asentavat oven. Mutta ovi siis käyttökelvoton ja en haluaisi enää asioida alkuperäisen firman kanssa. Neuvoja kiitos:)
 
"vieras"
Pakkohan sun on sen alkuperäsen firman kanssa asioida jos meinaat saada hyvitystä käyttökelvottomasta ovesta.. Ja siis,sisäpuolen "raapaleet" ei tietenkään haittaa mitään,nehän jää piiloon.
 
Minä vielä
Ovi oli molemmilta puolilta kuin raaputettu tahallaan vähintään puukolla joka kohdasta. En meinannut uskoa silmiäni. Se oli niin naarmuinen, että se ei voi vahingossa tulla sellaiseksi vaan jonkun on täytynyt tehdä ilkivaltaa. Kukaan ei varmaan uskoisi edes. Tuskin itse uskoin silmiäni. Lisäksi se oli pakattu tiiviisti sellaisena eli pakkaajan oli pakko nähdä jo kaukaa sen kunto. En ymmärrä. Ja toimitus tai siis tilausaika kesti yli 6 vkoa. En voi käsittää kun siinä oli ihan kamalat naarmut. Siis sellaiset ihan kauheat joka kohdassa. Ja syvät naarmut jotka tuntuivat sormellakin. Ihan kuin olisi luisteltu molemmilla puolilla tunti ainakin. En käsitä vieläkään asiaa kun oven näin, että mitä on voinut tapahtua.
 

Yhteistyössä