mistä olette reklamoineet?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Oltiin varattu hotellihuone merinäköalalla tärkeää päivää varten. Hotellista varmistivat s-postilla, että huone on merinäköalallinen, mutta hupsista heijjaaa! Kun päästiin paikalle niin näköalat olivat viereisen talon katolle! Huonetta ei onnistunut vaihtamaan, koska vapaita merinäköalallisia ei enää ollut vapaana. Reklamoin tästä ja saimme uuden yöpymisen merinäköalallisessa huoneessa ilmaiseksi itse valitsemanamme viikonloppuna.

plm
Vaikka mistä :D
- Joskus aikoja sitten Jenkki-purkassa oli vain neljä purkkatyynyä viiden sijasta. En muista mitä tuli hyvitykseksi.
- Dumlet oli läikikkäitä ja muutenkin oudon näköisiä. Hyvitykseksi Fazerin tuotteita.
- Teepussista puuttui naru. Hyvitykseksi 5 eur ostoseteli.
- Oltermanni oli homeessa. Hyvitykseksi uusi juusto ja jotain extraa.

"sissi"
Coffee Housen piirakasta jossa kasvoi hometta. Käytiin aika tiukka keskustelu siitä miten tuortta tavaraa siellä on oikeen myynnissä, kun ostin aamupäivällä evääksi palan piirakkaa ja vein sen työpaikalle, joka on 10m päässä, huomasin että piirakan palan päällä kasvoi hometa. Mun mielestä kahvilassa kuuluu myydä saman päivän tavaraa, ei mitään mikä on seissyt vitriinissä vikkotolkulla. Kiukuspäissäni kirjoitin myös paikalliselle terveystarkastajalle.

"mä"
Terveyssiteistä, joissa siivekkeiden teippiliima oli siellä siteen sisässä (enkä edes tajunnu sitä ennen kuin menin uudestaan vessaan ja side liimautuneena mun alapäähäni)... Voitte varmaan arvata miten kiukkusta palautetta lähti :D Hyvityksenä muutama paketti siteitä.

Viimeksi reklamoin eilen, kun edellispäivänä kaupasta ostamissani luumuissa oli hometta. Sain uudet luumut tilalle :)

Olen reklamoinut myös kekseistä, vaipoista, juustosta useampaan kertaan, tutteli vellistä ja varmasti jostakin muustakin, mikä vaan ei nyt heti tule mieleen :)

Paussi-välipalapatukassa oli sisällä palanen pähkinänkuorta. Lähetin kuoren sirut, lopun patukan, tyhjän paketin, sydäntäsärkevän viestin haavasta suussani sekä ostokuitin valmistajalle. Ajattelin että saan jonkun ~5e lahjakortin tuotteisiin niinkuin yleensä, mutta sainkin postissa ison pahvilaatikon täynnä kaikenlaisia ihania keksejä, oisko ollut viistoista pakettia. :D

Töissä olen reklamoinut niin paljon että sitä vuodatusta ei jaksa kukaan lukea. Siviilissä olen reklamoinut mm:

-pilalle menneestä kinkkupaketista
-laajakaistaoperaattorin liittymän avauksesta
-autoliikkeen palveluista (hukkasivat mun talvirenkaat)

reklamoin perheleipureille pullapussista,jossa pullien piti olla muistaakseni vanilijatäytteisiä,mutta kaikki pullat olikin tavan pullia,ilman mitään täytettä..tuli melko kalliiks tavan pullat..en saanut vastausta reklamaatioon edes :D

- Puurohiutaleissa oli muovikappale -> 10€
- Hunaja ei ollut levittyvää vaan kovaa vaikka piti olla pehmeää -> 10€
- Juuston suolaisuus vaihtelee -> lahjakortti (oisko ollu 15€)
- Leikkelepaketin viimeinen siivu on aina ohuempi -> lahjakortti 10€
- Siideripullossa lasinsiru, soittamalla tilille 6-packin hinta
ei muista enempää :D

"joo"
Vaipoista kerran. Kaikki vaipat olivat puolikkaita :D . Hienoinen yllätys kun paketin avas, keskeltä halki ihan jokainen, kaikki vaipat vasemmanpuolisia puolikkaita :D kukahan sai ne oikeat puolet?!
reklamoin ja sain lahjakortin, muistaaksen 20€.

"deliah"
- koiranmakkarasta->siinä oli vihreitä pilkkuja mitä luulin homeeksi, olivat kuulema jotain mineraalipaakkuja; pyysivät osoitteen ja lähettivät koiralle avainnauhan, harjaushanskan ja 7pussia erilaisia herkkuja. Koira oli tyytyväinen :D

- äidin pyynnöstä teininä estrella sipseistä kun mausteet olivat paakkuna pussin pohjalla eikä sipseissä; korvauksena pahvilaatikollinen sipsejä ja muutama dippijauhe

kyllä
Reklamoin aina, jos aihetta on. Tämän vuoden aikana olen valittanut mm. busseista (oma linjani ei ole pysynyt edes kesällä aikataulussa, aina on yli 5 min. myöhässä, joskus jättää matkustajat pysäkille eikä ota kyytiin, joskus bussi on niin huonossa kunnossa että kaide jää käteen ja lattia murtuu alta..), karkeista (Fazerin karkit niin epätasalaatuisia että jäävät nykyään kauppaan...kun reklamoin ensimmäistä kertaa, vaativat todisteita) sekä asiattomasta lääkäristä.

"virtahepo"
- Libero-vaipoista tuli se imutäyte läpi vauvan ihoon - sain paketin vaippoja, jossa sama "ongelma" (ei käytetä enää Liberon vaippoja juuri ollenkaan)
- makkara oli pilaantunutta - 10 euron lahjakortti kauppaan
- puurohiutaleissa on kuolleita toukkia - laatikolli puuro- ja muita hiutaleita/jauhoja
- jogurtissa oli hometta - 5 markaa kirjekuoressa hyvitykseksi

Kannattaisko kokeilla
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;24231351:
Reklamoin aina, jos aihetta on. Tämän vuoden aikana olen valittanut mm. busseista (oma linjani ei ole pysynyt edes kesällä aikataulussa, aina on yli 5 min. myöhässä, joskus jättää matkustajat pysäkille eikä ota kyytiin, joskus bussi on niin huonossa kunnossa että kaide jää käteen ja lattia murtuu alta..), karkeista (Fazerin karkit niin epätasalaatuisia että jäävät nykyään kauppaan...kun reklamoin ensimmäistä kertaa, vaativat todisteita) sekä asiattomasta lääkäristä.
Millainen tuotehyvitys tuli asiattomasta lääkäristä?

Vehnäjauhoista, jossa oli ötökkä, sain 5 e setelin.
Rainbow- kuivamuona, joka haisi hirveän pahalle, oli ollut homeessa, sain 10 e lahjakortin.
Nougatjäätelöstä, joka oli rakeinen ja maku outo, sain 5 e lahjakortin, jolla sain ostaa saman valmistajan jäätelöitä.
Possun pihvifileestä, joka oli ihan repaleinen, tais olla pouttu. Sain rahat tilille, 5- 6 e .
Latz lihahyytelöpaketista 4x 100 g paketissa piti olla 4 hyytelöpussia, niin 2 oli hyytelöä ja 2 kastikepussia. Sain uuden pakkauksen, jossa oli kaikki hyytelössä ja lisäksi sain kissanmakupaloja.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Jonathan -talvihaalarin vetoketjusta, joka meni rikki kuukauden käytön jälkeen. Ensimmäisellä kerralla korjasivat haalarin maksutta. Puolen vuoden käytön jälkeen vetoketju meni uudelleen rikki ja silloin hyvittivät haalarin hinnan kokonaisuudessaan.

Yksistä kengistä lähti pohja irtoamaan neljän kuukauden käytön jälkeen. Kauppa hyvitti kenkien hinnan.

Aina kannattaa reklamoida :)

Ai niin ja h & m persikanvärisestä mekosta, pari kertaa oli päällä ja huomasin mekon helman olevan rikki.
Lähetin mekon takaisin ja sain toisen tilalle.

Yhteistyössä