Hra Majuri
Mistähän mä en olisi reklamoinut? :saint:
Hmmm....... alkon tuotteista en ole reklamoinut, kaikesta muusta olen
Mie oon kerran valkoviinistä, en tosin itse viininmausta vaan väärinpäin olevasta etiketistä. :ashamed:Mistähän mä en olisi reklamoinut? :saint:
Ei ole koskaan ollu ongelmia, aina on kelvannut eikä ole tarvinnu tapella.Alkuperäinen kirjoittaja Minä valitan aina;24241996:Saada tuotehyvityskorttia hyväksytyksi maksuvälineenä päivittäistavarakaupassa? Minulle on tullut Snellmanin, Atrian ja Kokkisen kortit ja monesti olen saanut tapella, jotta olen tuotteet kotiin saanut.
TÄH?Alkuperäinen kirjoittaja Minä valitin;24231283:kermakastikepussissa oli pernaisekastiketta.
Sain 18 tilille ja lääkärikulut. Lisäksi panivat tulemaan myös kermakastiketta 3x3pack.
Jouduitko laittamaan näytteen tehtaalle? Koko pullon vai lirun? Miten postitit?Reklamoin kerran pahalta maistuvasta limsasta, ja sain 4x lahjakortin takaisin
Ei helvetti sentää, oikeastiko näitä ihmisiä on olemassa?! Väärinpäin ollut etiketti, tyhjä teepussi ja idiootit reklamoi. Voisiko sitä maalaisjärkeä käyttää, edes hiukan jooko? Ei ihan tyhjästä ole nyhjästy nuo Aasiakas- sivustot..Mie oon kerran valkoviinistä, en tosin itse viininmausta vaan väärinpäin olevasta etiketistä. :ashamed:
Sain postissa pahoittelut ja 9 e drinkkioppaan.