mistä olette reklamoineet?

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
"jojo"
Nakissa olleesta ruuvista pistin palautetta menemään.

Samoin jugurteista, jotka alkoivat käydä ja räjähtivät. Samaa jugurttierää osti äitinikin, hän selvisi jääkaapin siivoamisella, mulla eväsjugurtti posahti autoon. Kiva haju ja siivous!

Lisäksi vielä reklamoin pakastevihanneksista. Hain oikein kaupunkireissulla isosta kaupasta iuhanan vihannespussin, tulin kotiin, kaivoin wokkipannun kaapista ja totesin, että pussi sisälsi porkkanaa, kukkakaalia ja parsakaalia. Ihan muuta siis kuin mitä piti.

Minä valitan aina
Saada tuotehyvityskorttia hyväksytyksi maksuvälineenä päivittäistavarakaupassa? Minulle on tullut Snellmanin, Atrian ja Kokkisen kortit ja monesti olen saanut tapella, jotta olen tuotteet kotiin saanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä valitan aina;24241996:
Saada tuotehyvityskorttia hyväksytyksi maksuvälineenä päivittäistavarakaupassa? Minulle on tullut Snellmanin, Atrian ja Kokkisen kortit ja monesti olen saanut tapella, jotta olen tuotteet kotiin saanut.
Ei ole koskaan ollu ongelmia, aina on kelvannut eikä ole tarvinnu tapella.

"mä"
- jugurtista homeessa (5e)
- hesburgerin huonosta pelvelusta (15e)
-2x brion junaradasta (eri osista) joululahjaksi sai 2v poika ja helmikuuhun mennessä oli yhestä lohjennut pala ja toisesta nuppi irronnut vaikka tuo niitä ees heitellyt ( saatiin uudet palat + pieniä brio yllätyksiä)
-pizza suikale pussissa oli rasvan paloja valkosia möykkyjä 2 pussissa (10e)
-laivalta ostetusta sukulaku laatikosta jossa oli tyhjiä kääreitä 3kpl sain jotain karkkia tilalle

Hesen hampurilaisesta ku siel oli hius, samaisen firman salaatista ku tilasin tonnikalan ja sain kanasalaatin.
Pirkan puolukkahillossa oli koivunlehti, saatiin 5e plussa seteli.
Tyhjästä teepussista, saatiin 3pakettia teetä.
Kengistä kun pohjien liimaus alko irtoileen vajaan kuukauden käytön jälkeen, sain 5e hyvityksen.

Selvennätkö
Alkuperäinen kirjoittaja Minä valitin;24231283:
kermakastikepussissa oli pernaisekastiketta.
Sain 18 € tilille ja lääkärikulut. Lisäksi panivat tulemaan myös kermakastiketta 3x3pack.
TÄH?
Lääkärikulut?
Mille olet allerginen - et valmistaessasi huomannut värieroa?

Ai niin ja piti vielä kertoa, että mun mieheni yläasteaikainen opettaja oli kuulemma tehnyt reklamaation purkkapussista. Pussin kyljessä luki 'sisältää 100 purukumityynyä´tai jotain vastaavaa, ja tää ope oli laskenu ne ja niitä oli vain 99. Sai uuden pussin :D

"vieras"
Mie oon kerran valkoviinistä, en tosin itse viininmausta vaan väärinpäin olevasta etiketistä. :ashamed:
Sain postissa pahoittelut ja 9 e drinkkioppaan. :D
Ei helvetti sentää, oikeastiko näitä ihmisiä on olemassa?! Väärinpäin ollut etiketti, tyhjä teepussi ja idiootit reklamoi. Voisiko sitä maalaisjärkeä käyttää, edes hiukan jooko? Ei ihan tyhjästä ole nyhjästy nuo Aasiakas- sivustot..

[QUOTE="vieras";24242477]Ei helvetti sentää, oikeastiko näitä ihmisiä on olemassa?! Väärinpäin ollut etiketti, tyhjä teepussi ja idiootit reklamoi. Voisiko sitä maalaisjärkeä käyttää, edes hiukan jooko? Ei ihan tyhjästä ole nyhjästy nuo Aasiakas- sivustot..[/QUOTE]

Hmm, no tietääkseni en ole päässyt tuohon Aasiaks- sivustolle. :D
Virhe se on väärinpäin oleva etikettikin, olivat kylläkin alkossa ihan hyvillään, kun kerroin tosta pullosta,en vaatinut hyvitystä, mie en edes odottanut mitään hyvitystä moisesta enkä mitenkään veemäinen ollut, niin ja itseasiassa kyllä kehuin viinin makua.

Viimeksi muokattu:
"mä"
[QUOTE="mä";24242074]- jugurtista homeessa (5e)
- hesburgerin huonosta pelvelusta (15e)
-2x brion junaradasta (eri osista) joululahjaksi sai 2v poika ja helmikuuhun mennessä oli yhestä lohjennut pala ja toisesta nuppi irronnut vaikka tuo niitä ees heitellyt ( saatiin uudet palat + pieniä brio yllätyksiä)
-pizza suikale pussissa oli rasvan paloja valkosia möykkyjä 2 pussissa (10e)
-laivalta ostetusta sukulaku laatikosta jossa oli tyhjiä kääreitä 3kpl sain jotain karkkia tilalle[/QUOTE]

niin ja baby born nukesta alle vuoden vanhalta nukelta irtos jalka kun tippu 3v tytön sylistä lattialle. saatiin uusi silmät kiinni laittava nukke vaikka palautettava nukke oli ihan tavis.

vierass
Iittalan laseista.. 2 lasista lohkes paloja tiskikoneessa. Lähetin ne Iittalalle ja sain 4 uutta tilalle.
Selvis, että niissä oli joku valmistusvirhe.
Jostain myslipaketista ku siinä oli toukkia, lähettivät välipalapatukoita tilalle.
Pokeri merkeistä, kun osassa oli värit sekottunu.. sain 200 merkkiä tilalle.
Juustosta, taisin saada 5e ostokortin kyseisen merkin tuotteisiin.
Vaatteeseen oli myyjällä jäänyt hälytin, sain 2 pulla-kahviseteliä.
Huonosta palvelusta kenkäkaupassa ja ainoastaan pahoittelut sain.

Homeisesta Piltti-purkista. Sain muistaakseni 15mk:n setelin.
Kekseistä, jotka olivat ns. palaneen oloisia. Sain 5e:n setelin.
Rullaverhoista, joista petti liimaus..ostin ensin yhdet jotka vaihdoin toisiin, joissa oli sama vika. Sain erittäin ylimielisen sähköpostiviestin.
Reiman housuista, joista meni lahkeista vetskari. Housut korjattiin Reimalla.
Nature Babycare-vaipoista joista tuli pisut läpi. Joku vika erä ilmeisesti. Sain pahoittelut, mutta siihen se jäi..

"vieras"
Ruispala-paketissa olis hius - lahjakortti, jolla sai 3 tai 4 erilaista leipäpakettia + tiedotus, että henkilökunnalle oli pidetty luento hyvästä hygieniasta. :D Olisivat halunneet, että lähetän sen hiuksen heille, mutta tein kyllä hyvin selväksi etten ollut mokomaa haiventa säilyttänyt. Lahjakortin sain silti.

Eskimo-jäätelön tikusta jäi pieni tikku huuleen (sain kaivettua itse pois, onneksi) - 5 euron seteli kirjekuoressa ja pahoittelut tapahtuneesta.

Yhteistyössä