mistä olette luopuneet puolison takia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mistäs olisin luopunut...ei tuu mitään mieleen näin yhtäkkiä. Mutta olen tosin joutunut/saanut muuttaa ajatteluani järkevämmäksi esim. taloudellisesti ajateltuna. Ennen elin aina yli varojeni ja olin velkaa joka paikkaan. Onneksi mieheni järkevänä ihmisenä opetti minulle kuluttamisen jalon taidon :whistle: =) .
 
Madrigal harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Ella78:
No tuota... Oon luopunut tai paremmin sanottuna oppinut hyväksymään metsästyksen hänen takiaan. Se oli alkuun kova pala.
mulla metsästys vieläkin kova pala. juuri ukko palasi metsästysreissulta joka venyi vähän pitempään. Nooh, pari kuukautta taas tätä metsille menoa..hohhoijjaa... pitää sitten ottaa omaa aikaa kun se loppuu...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Pyyntöjä ja vaatimuksia meillä ei esitetä, mutta toiveesta en meikkaa kotioloissa. (tosin tuskin muutenkaan meikkaisin)

No joo, en siis mistään.
Mielenkiintoista...mistä moinen, siis miehesi toive? =)

Niin ja itse olen parisuhteen myötä vähentänyt ihmisten (=kavereiden ja perheen) kutsumista meille aikaa viettämään, koska mies on vähän tuollainen yksinäinen susi luonteeltansa. Näen näitä ihmisiä itse kuitenkin useasti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Mistäs olisin luopunut...ei tuu mitään mieleen näin yhtäkkiä. Mutta olen tosin joutunut/saanut muuttaa ajatteluani järkevämmäksi esim. taloudellisesti ajateltuna. Ennen elin aina yli varojeni ja olin velkaa joka paikkaan. Onneksi mieheni järkevänä ihmisenä opetti minulle kuluttamisen jalon taidon :whistle: =) .
peesi
 

Yhteistyössä