mistä olet kotoisin?:)

• Viestiketjun aloittaja äitii
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="mee";24562139]Tämä on aina niin vaikea kysymys. Olenko kotoisen sieltä missä olen syntynyt ja asunut ensimmäiset elinvuoteni? Vai sieltä seuraavasta paikasta, jossa aloitin eskarin ja koulutieni? Vai kolmannesta paikasta, jonne muutin teini-iän kynnyksellä ja jossa asuin aikuiseksi asti? Vastaan yleensä tilanteesta ja kysyjästä riippuen.[/QUOTE]

Mulla sama tilanne. Yleensä sanon et oon syntyny Rovaniemellä ja et Ylivieskasta muutin tänne nykyiselle paikkakunnalle. Tuossa välissä muutama muukin paikkakunta.
Ja tunne tasolla oon eniten kotonani täällä nykyisellä (miehen kotipaikkakunta) paikkakunnalla missä oon asunu nyt 14v (pisin aika yhdessä paikkaa) .

"Lucy"
[QUOTE="mee";24562139]Tämä on aina niin vaikea kysymys. Olenko kotoisen sieltä missä olen syntynyt ja asunut ensimmäiset elinvuoteni? Vai sieltä seuraavasta paikasta, jossa aloitin eskarin ja koulutieni? Vai kolmannesta paikasta, jonne muutin teini-iän kynnyksellä ja jossa asuin aikuiseksi asti? Vastaan yleensä tilanteesta ja kysyjästä riippuen.[/QUOTE]

Vähän sama ongelma. Yleensä vastaan pääkaupunkiseudulta. Olen syntynyt Helsingissä ja kasvanut Helsingissä ja Espoossa, mutta asunut ulkomailla paljon. Sydämeltäni lienen helsinkiläinen, vaikka nyt asunkin taas Espoossa. :)

Juureton
Itse koen, etten ole oikein mistään kotoisin. Lapsuuteni vietin pohjois-pohjanmaalla, sitten muutin kainuuseen, sieltä savoon ja päädyin helsinkiin. Jokaisella paikkakunnalla olen asunut niin monessa osoitteessa eikä minulla ole varsinaista lapsuudenkotiakaan, koska äitikin on muuttanut monta kertaa sen jälkeen kun itse muutin pois kotoa, eikä hänkään asu enää lapsuuden maisemissani vaan kaupungissa, joissa olen viettänyt lähinnä lomia.

Olen ylpeä juuristani! Olen kotoisin lounaisesta Hämeestä. Synnyin täällä, kasvoin täällä, kai kuolenkin täällä. Välillä olin opintojeni vuoksi asumassa Hämeenlinnassa, vaan veri veti tänne maalle takaisin. :)

Paikkakuntaa en sen tarkemmin tuo esille, mutta sen verran vinkkinä kerrottakoon, että paikallinen juusto on todella hyvää ja täältä löytyy parjattu navetta. :D Ken hoksaa niin hoksaa... ;)

[QUOTE="heh";24562124]Tyypillinen palstamamma :D
Vielä kun jatkat tarinaasi niin
lapsetkin on eri iseille ja olen yh[/QUOTE]

Musta tuntuu että "tyypillistä palstamammaa" ei ole olemassakaan.

Lähiömamman kriteerit ja WT-mamman (ja mitähän muita niitä oli...?) kriteerit tosin olen huomannut täyttäväni oikein sujuvasti :)

Paitsi, no, en ole yh ja lapset on kyllä ihan saman miehen kanssa tehty. Ja kas, olen myös yhdessä lasten isän kanssa.

Yhteistyössä