Mistä nikkisi juontuu?

  • Viestiketjun aloittaja Kallupisti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja HärreGyyd:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja HärreGyyd:
Olin alunperin HyväSylvi (mun isotäti oli Sylvi...) ja päätin sit jatkaa päivittelyä vaihteeksi uudella nikillä. Kolmaskin kauhisteluaiheinen nikki on jo mielessä =)
HyvätHyssykät? :D
Aah, toi on sit jo neljäs :D KauhistuksenKanahäkki :D
toi HyvätHyssykät on loistava myös. mie sanon sitä usein ja neitiki on ruvennu toistamaan. ainaku menee joku asia vähäsen mönkään tai joku lelu tippuu jne. niin neiti sanoo että: "voi hyvät hyssykät sentään!" :D :heart:

 
En muista enää leffan nimeä, mutta siinä tytöt oli menossa leirille ja kaikkien piti keksiä itselleen joku lempi nimi. Nimi ei saanut olla kenenkään idolin, niin yksi tytöistä keksi nimekseen sivle eli Elvis :) .
 
Pelattiin joskus siskon kanssa romurallia pleikalla ja mun autosta tuli semmonen....no, vessan värinen jossa oli linnun kuva katolla :D Sisko ei ensin edes tajunnut lukemaansa, kysyi olenko McAnkka :kieh:
Ankkajutut ilman Wc:tä on kulkenu syntymästä asti mukana, kun näytin kuulemma ankalta.
 
Mä mietin sähköpostiosoitetta joskus vuonna puulusikka (ehkä 6v sitten) ja lopulta cd-kotelosta löysin sen merkin,vivastar :D Ja siitä on väännetty mun nikki melkein joka paikkaan. Kenties hieman huono mielikuvitus? :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Sosiaaliset kykyni moottorisahan luokkaa: halki, poikki, pinoon. Teräketju löysällä ja kaasu hirttänyt kiinni. :D

Ja loppuosa vaihtelee... nyt jäänne ketjusta, jossa kyseltiin, onko lapsiasi kutsuttu äpäriksi. Kun taas koen ahaa-elämyksen, saatan vaihtaa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja dragonfruit:
Joku karkki on dragonfruitin makuinen (en edes muista mikä kumma se oli suomeksi) ja se karkkiaski oli tuossa pöydällä kun rekisteröidyin enkä keksinyt mitään muuta.
Pitaija. Man darakoon thaiksi. :D
 

Yhteistyössä