Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja oho?:Efria? Mistä päin Suomea? Miltä ajalta? Enpä ole koskaan missään nähnyt, vaikka olen historiaa opiskellut ja vanhoja asiakirjoja tutkinut mm. sukututkimuksen kautta.
No miksei tuo koko homma ole nikkisi, mitä häh?Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mirena petti vuonna 2004.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:kiitos kuuluu loistavalle brittisarjalle The Royle Family![]()
![]()
Se ON loistava sarja, mutta kerrotko minulle miten se liittyy nikkiisi :ashamed: *miettii päänsä puhki*
Alkuperäinen kirjoittaja Ögonblick:Jaa.. Mitähän sitä sanoisi omastaan..
Sen kun voi ottaa ja ajatella monella tapaa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no se isähän siinä jatkuvasti haukkuu poikaansa nyynäksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mirena petti vuonna 2004.
(anteeksi, ei saa nauraa)
Saa nauraa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no se isähän siinä jatkuvasti haukkuu poikaansa nyynäksi![]()
Okei, minä olen katsonut semmoista DVD:tä missä ei ole suomenkielisiä tekstejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:en miekään. muistan vaan sillonku se tuli telkusta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei tuo koko homma ole nikkisi, mitä häh?Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mirena petti vuonna 2004.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:en miekään. muistan vaan sillonku se tuli telkusta![]()
Se on kyllä yksi parhaista, koko perhe on niin uskomaton![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Piti löytää joku "iskevä" nikki pirullisen tilalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Alkuperäinen kirjoittaja oho?:Efria? Mistä päin Suomea? Miltä ajalta? Enpä ole koskaan missään nähnyt, vaikka olen historiaa opiskellut ja vanhoja asiakirjoja tutkinut mm. sukututkimuksen kautta.
Löysin nimen tuolta.
http://www.mattimattila.fi/comments/vanhoja_etunimia
No meinasin vaan että olis hauskaAlkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miksei tuo koko homma ole nikkisi, mitä häh?Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Mirena petti vuonna 2004.
No just siks.
Alkuperäinen kirjoittaja HärreGyyd:Olin alunperin HyväSylvi (mun isotäti oli Sylvi...) ja päätin sit jatkaa päivittelyä vaihteeksi uudella nikillä. Kolmaskin kauhisteluaiheinen nikki on jo mielessä =)
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:Alkuperäinen kirjoittaja PalstaVasara:Piti löytää joku "iskevä" nikki pirullisen tilalle![]()
mun onki pitäny kysyä tätä samaa sulta vaa nyt se selvis![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja HärreGyyd:Olin alunperin HyväSylvi (mun isotäti oli Sylvi...) ja päätin sit jatkaa päivittelyä vaihteeksi uudella nikillä. Kolmaskin kauhisteluaiheinen nikki on jo mielessä =)
HyvätHyssykät?![]()