Mistä löytäisi 50-luvun tyylisiä mekkosia??

svvad
Kappahlilla oli joku tollainen mallisto vuos sitten, niitä vois saada kirpparilta jos kaupassa ei enää oo, ja Helsingissä on parikin kirpparia, joilta vois löytyä, ovat erikoistuneet vanhempiin vaatteisiin :
http://www.helsinki.fi/fi/index/matkailu/kaupat/secondhand-kaupppoja.html

eiffye
tuolla kysyttiin miten collectif:sta tilata. Maksu siellä hoituu varmaan parhaiten paypalin kautta, muuta en ole kokeillut. Eli luot paypalille tilin, jos sinulla ei sitä vielä ole ja sitten valitset maksuvaihoehdoksi vain sen :) helppoa ja erittäin luotettavaa. Siitä on niin pitkä aika kun olen viimeksi tilannut, joten en muista toimitusaikoja, mutta olisiko ollut joku pari viikkoa

"Roki"
Omat mekkoni olen hommannut tuolta VintageEijalta ja Nitrobabesta! Nitrobabessa olen teettänytkin yhden jiuhlamekon ja valmisvaatteista olen huomannut kummallakin puodilla, että mekkoja löytyy monen hintaisia:).

Käsityöstä olen kyllä valmis maksamaan ja suomalaiselle yrittäjälle. Juurikin muutama kiva kauppa netissä lopettanut, koska asiakkaita ei riitä, monet tilaavat ulkomailta. Itse maksan ennemmin hieman extraa, että pääsen sovittamaan, palauttamaan ja tuen suomalaisia yrittäjiä! Jos me emme niitä tue, niin eipä niitä täällä enää olekaan..

Yhteistyössä