mistä löytää kavereita?

  • Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti
yksinäinen
kaikki kaverit karanneet muihin kaupunkeihin tai saaneet lapsia... itse toivoin ettei lasten saanti vaikuttaisi ystävyyteen, pidän itsekin tosi paljon lapsista vaikkei niitä vielä olekaan.. mutta ei.. mihinkään muuhun ei aikaa ole näillä äideillä enää :( kai olen huonoa seuraa vaan sen takia että olen lapseton..

mistä löytää kavereita? lapsellisia tai lapsettomia.. elämä on niin tylsää ku ei ketään kenen kanssa käydä kahvilla, elokuvissa tai vaikka joskus bilettamässä (vaikken sitä itse kovin usein teekkään)

joskus jos lähtis vaan viikonlopuks reissuun.. mutta kenen kanssa? miehen kanssa ei kiinnosta, sillä on omat juttunsa ja mä haluaisin kans ihan omia juttuja, tyttöjen kesken!
 
muukalainen
mäkin haluaisin tietää, mistä niitä kavereita löytyy - lapsettomalle? jos mulla olis lapsia, kelpaisin heti kaikkiin mammapiireihin. mutta nyt äiteet eivät jaksa olla tämmöisen lapsettoman kanssa - on niin eri elämäntilanne, kuulemma. mä pidän kyllä lapsista kovasti ja mua ei haittais, vaikka lapset olis mukana.
 
vailla ystävää tai kaveria edes
Sanoppa muuta mistä niitä löytäisi. Mulla on kaksi lasta ja ollaan muutettu uudelle paikka kunnalle, täällä ei järjestetä perhekerhoja ja niitä varsinkin kaipaan entisessä paikka kunnassa kävi paljon äitejä.
Täällä on muutama paikka mitkä on tarkoitettu vanhemmille ja lapsille ja niissä olen törmännyt huimat 3 äitiin. Puistoissa en ole törmännyt yhteenkään.
Tietenkin ollaan asuttu vasta vähän aikaa ja joulukuu on kiirellistä muutenkin, mutta olisi kiva löytää juttu kaveria kun en tunne täällä ketään.
 
vieras
Niinhän se on. Ei niitä kavereita vaan liikoja ole näin aikuisiällä...Tai siis nimeonmaan niitä lapsikavereita kaipaisi. Tai sellaisia joka tykkäävät olla lastenkin kanssa.
 
mun toiveeni olis sellainen ystävä, jonka kanssa viettää tyttöjen iltaa, käydä leffassa, lenkillä yms. tehdä silloin tällöin jotain repäisevää, päästä irti arjesta. ja mulle olis täysin ok, jos toisella on lapset, silloinhan sitä voi lähteä joskus leikkimään lasten kanssa puistoon leikkimään..
tässä iässä vaan tuntuu ettei mistään löydy aitoja ystäviä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksinäisyyteen kyllästynyt:
mun toiveeni olis sellainen ystävä, jonka kanssa viettää tyttöjen iltaa, käydä leffassa, lenkillä yms. tehdä silloin tällöin jotain repäisevää, päästä irti arjesta. ja mulle olis täysin ok, jos toisella on lapset, silloinhan sitä voi lähteä joskus leikkimään lasten kanssa puistoon leikkimään..
tässä iässä vaan tuntuu ettei mistään löydy aitoja ystäviä :|
Tiedän hyvin tuon tunteen. Itse oon kokenut että sekin voi olla este, kun oon vähän vanhempi pienten lasten äiti.. Yv:tä saa laittaa, vaikka vähän kauempana asusteletkin.. =)
 
Raahe-Kokkola-Nivala väliltä jos löytys joku kaveri, ois aika kiva... Oon lapseton (tahtomattani, vielä ), nuori, vähäpuheinen varsinki alkuun, mutta ehdottoman luotettava ja myös uskollinen ystävänä. Ois hauska, ku vois pelailla kaikkea, käydä jossain, ihan hullujaki juttuja välillä, semmosta tavallista. :) Ne tyttöjen illat..
 

Yhteistyössä