No olisiko mahdollista ajatella, että laittaisit itse viestiä joillekin mukavana pitämillesi palstalaisille?Enpä ole saanut keltään viestejä...
Yllättäen ihan jostain muualta, kuin mä.. :/Oulusta
Miten ajattelit sitten hoitaa tuon ystävien kanssa olemisen, jos olet niin ujo ettet edes viestiä pysty laittamaan?Olen ujo :ashamed:
Tuo ei pidä kyllä paikkaansaEnpä ole saanut keltään viestejä...
mutta ei aina se ensimmäinen.
Mikä niissä tulleissa viesteissä sitten on ollut vikana? Millaisia ihmisiä / viestittelijöitä et toivo ystäväksesi?no, myönnän että pari viestiä olen joskus saanut. Mutta ei niistä ole tullut mitään. Sähköpostinikin olen tänne laittanut mutta ei sinne mitään ole tullut. Mutta en todellakaan mitä panoseuraa hae, minulla on ihana vaimo en tartte vieraita! Ihan vaan oisin vaikka sähköposti tai facebook kaveria =)
Tämäpä minuakin mietityttää.Mikä niissä tulleissa viesteissä sitten on ollut vikana? Millaisia ihmisiä / viestittelijöitä et toivo ystäväksesi?
siinä uskossa minäkin olen. Ainakin vastaaviin ketjuihin on tullut aiemmin ystävähenkisiä viestejä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27480063:Tuo ei pidä kyllä paikkaansa
Aivan :xmas:Ystävyys on kahdensuuntaista vuorovaikutusta ja liikettä. Ystävyydelle ei tule toki asettaa liiaksi reunoahetoha, rajaten sitä millaiset ihmiset voivat olla ystäviä keskenään ja millä intensiteetillä sitä ystävyyttä ns, toteuttetaan.
Ystävyys ei ole tilattavissa olevaa, siinä saadaan ja annettaan. Ei yksin vastaanoteta.
Voisiko vika olla sitten siinä, että sen toisen mielenkiinto lopahtaa, kun ei saa sulta jutusteluunsa vastakaikua?Ei niissä mitään vikaa ole ollut. Ei vaan ole juttu lähtenyt luistamaan. Olen kyllä kiinnostunut muiden asioista. Eikä todellakaan ole mitään kieroa. :|
Näinpä juurisiinä uskossa minäkin olen. Ainakin vastaaviin ketjuihin on tullut aiemmin ystävähenkisiä viestejä.
Ihan pikku vinkki...tällaisen vastauksen perään kuuluu laittaa jotain tyyliin "entä sinulla?", jotta sille toiselle jää taas jotain kirjoitettavaa eikä hänen tarvitse alkaa miettimään lisää kysymyksiä sinulleOulussa
Ihan kiva koti-isä =)
On vaimo ja yksi tytär :heart:
Valokuvaus