Mistä löydän mä ystävän?

Oletko etsinyt ystäviä joltakin toisilta nettipalstoilta?

En tiedä, etkö täältä ole etsimäästi löytänyt, koska käsittääkseni vastaaviin aikaisempiin ketjuihisi olet kuitenkin saanut vastauksia ja ehkä viestejäkin.

kiero peli
Oikeestihan aika moni on vastannut sulle näihin samanlaisiin kyselyihin mitä olet aloittanut ja olet kuulemma yksäriäkin saanut.

Miksi et sano rehellisesti, että haluat panosuhteen tai että haluat naisilta tuhmia kuvia? Niinhän asia on, kun aina vain aloitat näitä, vaikka olet saanut useita vastauksia ja moni on lupautunut ystäväksesi.

Aluksi säälin sinua. Mutta sitten rupesin katsomaan haulla näitä sinun aloituksia ja huomasin, että moni vastaa sinulle.

no, myönnän että pari viestiä olen joskus saanut. Mutta ei niistä ole tullut mitään. Sähköpostinikin olen tänne laittanut mutta ei sinne mitään ole tullut. Mutta en todellakaan mitä panoseuraa hae, minulla on ihana vaimo en tartte vieraita! Ihan vaan oisin vaikka sähköposti tai facebook kaveria =)
Mikä niissä tulleissa viesteissä sitten on ollut vikana? Millaisia ihmisiä / viestittelijöitä et toivo ystäväksesi?

kiero peli
Mikä niissä tulleissa viesteissä sitten on ollut vikana? Millaisia ihmisiä / viestittelijöitä et toivo ystäväksesi?
Tämäpä minuakin mietityttää.

Moniko muuten on valmis laittamaan mitään viestiä sen jälkeen, kun on aika selvää, ettei mikään viesti ole kuitenkaan kelvannut koskaan?

Ja kun näihin aikansa vastaa ja yrittää tän kaverin kanssa jutella näissä keskusteluissa, ja tää vastaa aina yhdellä sanalla ja sanoo tälläisiä asioita, kuten:
moi
ihan hyvää
:(
voi voi
sehän harmi
niin

Keskustelu on tätä tasoa, niin ihmetyttää, että miten kukaan luulee, että kenenkään kanssa voi ystävystyä, jos ei puhu mitään? Ensin pyytää, että tulkaa puhumaan ja sitten ei puhu mitään, vaan vastailee parilla sanalla.

Sen takia vaikuttaa, että takana onkin joku kierompi yritys, kun ei Rango vaikuta oikeasti kiinnostuneelta kenenkään muun asioista, eikä kiinnostuneelta vastailemaan tai keskustelemaan.

Ystävyys on kahdensuuntaista vuorovaikutusta ja liikettä. Ystävyydelle ei tule toki asettaa liiaksi reunoahetoha, rajaten sitä millaiset ihmiset voivat olla ystäviä keskenään ja millä intensiteetillä sitä ystävyyttä ns, toteuttetaan.

Ystävyys ei ole tilattavissa olevaa, siinä saadaan ja annettaan. Ei yksin vastaanoteta.

Yhteistyössä