Varislinnut
LauhkeaLehmä 23.09.2012 #28 Mustavaris, punatulkku ja tilhi. Pöllökin on kiva, mutta sellaista en ole koskaan luonnossa nähnyt.
"hop" 23.09.2012 #29 [QUOTE="hop";27198140]Västäräkki on symppis, teeri maukas.[/QUOTE] Pakko korjata, kun ykköspallia jakamasta unohtui hömötiainen! Nimi on ihana ja itse linnut rohkeita pikku palleroisia.
[QUOTE="hop";27198140]Västäräkki on symppis, teeri maukas.[/QUOTE] Pakko korjata, kun ykköspallia jakamasta unohtui hömötiainen! Nimi on ihana ja itse linnut rohkeita pikku palleroisia.
Scarabee 23.09.2012 #30 Alkuperäinen kirjoittaja Samanlainen onni: Näytä alkuperäinen viesti Siivetön ruokki. Salaperäinen ja sukupuuttoon kuollut, lentokyvytön. Click to expand... Milloins ruokki on lopettanut lentämisen ja kuollut sukupuuttoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Samanlainen onni: Näytä alkuperäinen viesti Siivetön ruokki. Salaperäinen ja sukupuuttoon kuollut, lentokyvytön. Click to expand... Milloins ruokki on lopettanut lentämisen ja kuollut sukupuuttoon?
Rähinä-Reetta 23.09.2012 #31 Kaikista, varsinkin isommista. Huuhkaja on aika mahtilintu, oon kerran nähnyt sen lentämässä pellon yli hämärissä, se oli ihan epätodellinen näky.
Kaikista, varsinkin isommista. Huuhkaja on aika mahtilintu, oon kerran nähnyt sen lentämässä pellon yli hämärissä, se oli ihan epätodellinen näky.