Mistä kunnon mies??

  • Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti
turhautunut
Kertokaa hei, mistä olette löytäneet uuden ihanan miehenne??
Monet kirjoittavat, että hulttiomiehen vaihtaminen kannattaa mutta mistä löytyy kunnollisia miehiä?? Niitä jotka viihtyvät myös kotona eivätkä rellestä baarissa joka v-loppu??
 
alannah
Tapasin nykyiseni mieheni siskoni kautta. Omasta mielestäni nuita kunnon miehiä on todella harvassa. Vaikka meilläkään ei oo aina ruusuilla tanssimista ja varmasti pientä kränää on, rakastan häntä silti.
 
Oman kunnon mieheni löysin 12 vuotta sitten baarista. Sen vaan heti ensi silmäyksellä näin että toi on mun tuleva mies ja siitä se sitten lähti..pitkä taival.. Elikkästä heti suhteen alussa kannattaa puhua syvällisesti ja ottaa selville onko molemmilla samanlaiset arvot elämässä. Esim. mitä mieltä miehesi on pettämisestä ym..kuinka monta lasta haluatte ym..

Vaikka mieheni oli "just oikea mulle" niin kyllä olisi suhde kaatunut heti alkuunsa siihen jos mieheni olisi ilmoittanut ettei halua lapsia ollenkaan ja minulle lapset taas ovat tärkeä asia. Sama juttu tämän pettämisen kanssa, molemmat meistä oli samaa mieltä että pettämään ei lähetä tai se on kerrasta poikki eli siitä ei keskustella sen enempää. Ja jos suhteeseen tulee ylitsepääsemättömiä vaikeuksia niin haemme ammattiapua ennenkuin heitämme monet vuodet hukkaan.

Ylä ja alamäkiä on riittänyt meilläkin mutta niistä on selvitty yhdessä eteenpäin. Täytyy muistaa että kyllä niitä vikoja löytyy kunnon miehistäkin, mutta elämä olisikin tylsää jos löytyisi mies jossa ei ole mitään vikaa... ;)
 
-Huvitutti-
Työpaikalta löysin minä oman kultani. Ikäeroa meillä on 13 vuotta mutta elämänarvot yllättävän samat. Mies ei todellakaan rellestä baareissa, mun raskaus- ja imetysaikana ei ole käynyt kertaakaan. Yhdessä on menty silloin kun vielä voitiin. Ja tulevaisuudessa kun taas pääsee niin yhdessä mennään edelleen.
Ohops, enpäs lukenut kunnolla tuota avausta. Puhe oli siis uudesta ihanasta miehestä.. No, kyllähän mä tuota miestä vähän lennosta vaihdoin mutta lapsia ei siis silloin vielä ollut.

 
mummoko
niin...mistäköhän sellaisen löytäisi...tuntuu etten enää ikinä voi olla kiinnostunut kenestäkään muusta,saati sitten rakastaa ketään toista miestä! kuinka kauan teillä on mennyt ennen kun olette pystyneet aloittamaan uuden suhteen? ja kuinka lasten kanssa on käynyt? ovatko he hyväksyneet uuden isin vai onko ollut vaikeeta?
 
"Stadin kimma" löysi kollin susirajalta. Eipä tuo baareissa liiemmin hyppää, mutta viikonloput menee metsällä... :D :x (löysin sen muuten lehtijutun perusteella. siitä ja sen ystävästä oli artikkeli, joka kertoi rajaseudun poikamiesten ensimmäisestä baarireissusta Helsinkiin B) -pitihän sitä kiittää hyvästä jutusta ja yksi asia johti toiseen...)
 
Maria1982


Hyvä kaverini, jonka kanssa lipsahdettiin ihan vahingossa avoliittoon ennen varsinaista seurustelua. Ei päässyt tää vannoutunut ikisinkku karkuun. :eek: :D B) Hyvä niin. Ihana mies.

M, fingers crossed

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.08.2004 klo 14:09 smaragdi kirjoitti:
Ciao Patricia! Tuskin kukaan haluaa äijääsi.
No ei se kyllä oo tarjollakaan, että lepo vaan... :D
Sanoinpahan vaan että mulla on kunnon mies, eikä se ollu mikään vitsi! :p Ja anteeksi, että tuon tarkemmin en osannut selittää mistä ihmeestä se tuli.
 
Olin ystävilleni kuskina, ja päädyttiin kaupungin räkälään, jossa en siis normaalisti käy. Kuskina olona johdosta olin täysin vesiselvä,
ja katselin kapakassa ympärilleni ihmetellen räkä poskessa notkuvia miehiä, kaikki ihan ympärikännissä.
Sitten katseen osui baaritiskillä istuvaan mieheen, joka tyynesti istui ja katseli tv:tä, eikä näyttänyt olevan kännissä ollenkaan.
Seurasin häntä vähän aikaa ja ihmettelin häneen juomaansakin,
joten menin kysymään että " hei, juotko sinäkin vain vettä".
:$ Siitä se alkoi, kaupungin pahimmasta räkälästä, johon kumpikin oli joutunut, mieheni oli lenkillä ja vesijano oli yllättänyt kun juomapullo jäi kotia. =)
Eipä olla baareissa sen jälkeen notkuttu, huvittavinta tässä on se, että maailman ihanin mies, joka on absolutisti viinan suhteen löytyy
räkä baarista. =)
 
Vaihtamalla parani
Enstemäinen mies joskus sillon kauan sitten löyty samasta koulusta. Seuraava on löytyny ilmailuharrastuksen takia lentokentältä. Lentokentillä on ollu tarjolla usiampikin mies. Nykyinen on löytyny töistä. Lennossa olen aina vaihtanu ja näin jälkeenpäin ajatellen joka vaihdossa on parantunu.
 
jimin äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.08.2004 klo 11:45 sannannaa kirjoitti:
Oman kunnon mieheni löysin 12 vuotta sitten baarista. Sen vaan heti ensi silmäyksellä näin että toi on mun tuleva mies ja siitä se sitten lähti..pitkä taival.. Elikkästä heti suhteen alussa kannattaa puhua syvällisesti ja ottaa selville onko molemmilla samanlaiset arvot elämässä. Esim. mitä mieltä miehesi on pettämisestä ym..kuinka monta lasta haluatte ym..
täytyy vähän lainata sannannaa, oma mörkö löytyi myös baarista ja siinä se oli, rakkautta ensi silmäyksellä.
 
Suzu
Silloin joskus aikanaan, kun tätä asiaa pohdiskelin naama kurtussa, huomasin että etsimällä ei ainakaan löydä mitään kunnollista. Lopetin etsimisen ja olin jonkin aikaa ihan itsekseni. Työpaikalta sitten löytyi nykyinen.. ja on persoonallinen, erikoinen mies, mutta silti se paras mulle.
Älä etsi, niin löydät!
 
yhteisen ystävän kautta...ei kolhatanut kummallakaan heti,mutta puolen vuoden kuluttua silmät aukeni =) siitä ihan eka tapaamisesta on vajaa neljä vuotta, ja kohta tulee 1. hääpäivä :heart: se on tarkalleen 5 pvää ennen la:ta.*en leuhota,en...*
 

Yhteistyössä