En huomannut kysymystä tai sitten se meni ohi enkä muistanut vastata. Mutta olemme tutustuneet jo melkein 10 vuotta sitten siis netissä ja myöhemmin sitten tavanneet netin ulkopuolella. Miksi laitoit "syyt" lainausmerkkeihin? Miksi kaikkien pitäisi muuttaa Suomeen? Meillä minulla ei ole vakituista työtä vaan ainoastaan määräaikainen työ ja hänellä taas on ollut vakituinen työ jo 6,5 vuotta. Lisäksi hänen palkkansa on isompi kuin minun ja muutenkin ollaan molemmat sitä mieltä, että perheen elatus on ensijaisesti miehen tehtävä, ei naisen. Miksi hänen pitäisi siis muuttaa Suomeen, jossa ei ole työtä hänelle, kun hänellä on jo parempi työ siellä kuin mitä saisi Suomesta. Mikä itseisarvo on Suomeen muutto, kun meidän tilanteessa esim. taloudellinen tilanne huononisi huomattavasti varsinkin jos minun työtäni ei jatketa, miksi hänen kannattaisi muuttaa varmasta työpaikasta tänne, jossa hänellä (ja ehkei minullakaan enää kohta) ole työtä?no,"syitähän" ne nuokin on( suomen kielen kurssejakin on olemassa ) ,joten onnea vaan Dubaihin sitten vaan miksi et muuten vastaa kysymykseen,kuinka kauan olette olleet yhdessä?en ole ainoa,joka sitä on tässä kysynyt..
vm 88 entä itse?Mitä vm. kultasi on?
Ootko itsekin sieltä?
T: ex-pudislainen