Mistä kautta löytäisi lapsille kesäksi hoitajan??

Onko muita kuin MLL, josta voisi kysellä lapsille kotiin hoitajaa koko kesäksi.
Onko ainut tapa laittaa itse ilmoituksia kauppojen ilmoitustaululle?
Meillä olisi 3 lasta ja asustelemme Seinäjoen seudulla.
Ketään sukulaistyttöä ei ole sen ikäistä jota voisi kysyä... kaikki tutut mahdolliset on kyselty, tuloksetta, kaikilla on jo alaansa vastaavaa työtä kesäksi tiedoksi..

Laittakaapa pikaisesti minulle vinkkejä, kiitos =) :flower:
 
tuttu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Vie kunnan päivähoitoon, niin ei hoitajan sairastumiset yms. sotke kuvioita.
Ei sinne niin vaan viedä;jos siis pelkästä kesäajasta kyse
Ja miten niin? Jos on hoidon tarve, niin kyllä sieltä paikan saa. Hoitajien lomiakaan ei ole vielä edes päätetty.
Meidän kunnassa on luvattu paikka viimeistään seuraavaksi päiväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Vie kunnan päivähoitoon, niin ei hoitajan sairastumiset yms. sotke kuvioita.
Ei sinne niin vaan viedä;jos siis pelkästä kesäajasta kyse
Pienin on tällä hetkellä kunnallisessa perhepäivähoidossa, mutta kesällä on hoitajalla lomaa ja varahoitoa ei ole kovin helppoa saada. Ja noille isommille pitäs sit kanssa löytyä paikka, ....
Ajattelinkin et olis helpompi jos saisin hoitajan kotiin.
Mitenkäs jos otan esim. työkkärin kautta hoitajan kotiin, niin miten on noi maksut? Mitä kaikkia maksuja joudun maksamaan tälle hoitajalle?
Saanko itse jotain kotitalousvähennystä tästä hoitotyöstä tai muuta vastaavaa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Vie kunnan päivähoitoon, niin ei hoitajan sairastumiset yms. sotke kuvioita.
Ei sinne niin vaan viedä;jos siis pelkästä kesäajasta kyse
Ja miten niin? Jos on hoidon tarve, niin kyllä sieltä paikan saa. Hoitajien lomiakaan ei ole vielä edes päätetty.
Meidän kunnassa on luvattu paikka viimeistään seuraavaksi päiväksi.
Yhdelle kyllä sais, mutta lapset joutuis sit kuulemma ripottelemaan eri paikkoihin, mihin taas minä en suostu.
Täällä on muutenkin noista hoitopaikoista pulaa.
Meidän kunnassa on jo hoitajien lomat päätetty. Ainakin meidänkin hoitaja antoi lomalistansa jo meille.
 
lähikuntalainen
voisit laittaa jonnekkin pienen ilmotuksen, vaikka epariin. varmasti löytyy joku innokas opiskelija joka haluaa tienata vähän rahaa. Minkä ikäsiä lapsia sulla on? ja jos se ei auta niin kyllä kunta on velvollinen ettimään hoitopaikan.
 
vieras
Melkein kaikki päiväkodit heinäkuun kiinni, muutamat vaan päivystää niille perheille, ketkä on töissä. Mutta niillä lapsilla on hoitosopimukset, ei sinne todellakaan vaan viedä lapsia.
Ap varmasti löytyy joku esim. lähihoitajaopiskelija, joka mielellään hoitaa lapsiasi kesän. Kysele vaikka sosiaalialan oppilaitoksista.
 
sv
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
No mä olen taas miettinyt että rupeaisin kesällä hoitamaan lapsia;kunitse koko kesän lomalla;ja päiväkodissa muuten töissä - ap;n alue ei vaan täsmää
Missäs päin sitte oot? Mulla ois tarvetta kesäkuun kaheks eka viikoks jollekki joka kattos meiän muksuja. Oulussa ollaan
 
juu
Kyllä mä suosittelen ottamaan kotiin hoitajan,jos vaan mahdollista! Lapset ripotellaan päivystäviin,missä hoitajatki vaihtuu eritaloista,ja lomien mukaan - aika hulabaloota
 
hoitsu
Alkuperäinen kirjoittaja sv:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
No mä olen taas miettinyt että rupeaisin kesällä hoitamaan lapsia;kunitse koko kesän lomalla;ja päiväkodissa muuten töissä - ap;n alue ei vaan täsmää
Missäs päin sitte oot? Mulla ois tarvetta kesäkuun kaheks eka viikoks jollekki joka kattos meiän muksuja. Oulussa ollaan
Ouluki on liian kaukana..täällä itäsessä suomessa päin
 
Alkuperäinen kirjoittaja lähikuntalainen:
voisit laittaa jonnekkin pienen ilmotuksen, vaikka epariin. varmasti löytyy joku innokas opiskelija joka haluaa tienata vähän rahaa. Minkä ikäsiä lapsia sulla on? ja jos se ei auta niin kyllä kunta on velvollinen ettimään hoitopaikan.
Lapset ovat 8v, 6v ja 3v
 
mi
JOs löytyisi joku nuori hoitamaan lapsia, niin mikä olisi sopiva summa esim. kuukaudesta jos kyseessä yksi lapsi. Itselläni tälläinen tilanne edessä ja mietin, että mitä voisin tarjota palkaksi?
 
äitee*3
Meille tulee myös samanlainen tilanne eteen kesän aikana.Alotetaan miehen kanssa pyörittämään kotoa käsin leivonta/myyntityötä.
Lapset 5v,3v ja 7kk.Ei pysty täysipainoisesti tekemään jos lapsukaiset pyörii jaloissa...
Esikoinen kylläkin syksyllä eskariin...

 

Yhteistyössä