Mistä johtuu Kaksplussalaisten ja vauvalaisten ero?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kivat kokemukset - samat kun täällä .. hmmm.olisko siis kyse omasta kirjotustyylistä?
Itestäni en pysty antamaan arviota, mutta A shadieeyah:n puolesta pystyn ja niin kauan ku muistan, hän ei ikinä kirjottanut mitään sellasta mistä normaalin sivistys- ja käytöstason omaava vois riemastua.
No kas, kokemuksia siis erilaisia..käyn aina kun täällä myös siellä; ja kirjottelenkin molempiin. mutta en ole eroa huomannut
Oletko kokeillut rekkautuneena molemmissa? Se vaikuttaa yllättävän paljon asiaan :wave:
Ai eli nyt ruvetaan selvittämään miksi en ole saanut asiattomia vastauksia? Samanlaista menoa; täällä vaan helpommin otetaan nimenomaan niitä silmätikkuja; ja arvostellaan nikillisiä
 
Miia
Siellä on todella vihaisia ihmisiä! Kerran sain kaverilta puhelun että puhuivat minusta,joku oli linkittänyt gallerianikkini ja siinä haukkuivat porukalla vaatteitani ja lasten nimiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miia:
Siellä on todella vihaisia ihmisiä! Kerran sain kaverilta puhelun että puhuivat minusta,joku oli linkittänyt gallerianikkini ja siinä haukkuivat porukalla vaatteitani ja lasten nimiä.
Ai täälläkö ei arvostella ketään nikillistä? Tulin kerran vauvalta käymään täällä;ja oli monisivunen Emilynin haukkusketju; karseaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Katsura:
Oon kuullut että siellä on tosi ilkeää menoa.
ei oo pelkästään kuulopuhetta.
Rekkautuneetkin haukkuu ja räkyttää ku saamari pahimmatkin puudelit.
Joskus yritin siellä palstailla mut nou tänk juu
Samat kokemukset mulla, eikä me varmaan jäädä ainoiksi jotka on sitä kokeilleet.
Mä olen kans huomannut et ihan mitä tahansa siellä kysyny nii ainakin puolet vastauksista on ilkeitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on kivat kokemukset - samat kun täällä .. hmmm.olisko siis kyse omasta kirjotustyylistä?
Itestäni en pysty antamaan arviota, mutta A shadieeyah:n puolesta pystyn ja niin kauan ku muistan, hän ei ikinä kirjottanut mitään sellasta mistä normaalin sivistys- ja käytöstason omaava vois riemastua.
No kas, kokemuksia siis erilaisia..käyn aina kun täällä myös siellä; ja kirjottelenkin molempiin. mutta en ole eroa huomannut
Oletko kokeillut rekkautuneena molemmissa? Se vaikuttaa yllättävän paljon asiaan :wave:
Ai eli nyt ruvetaan selvittämään miksi en ole saanut asiattomia vastauksia? Samanlaista menoa; täällä vaan helpommin otetaan nimenomaan niitä silmätikkuja; ja arvostellaan nikillisiä
No, en minä sitä nyt noin tarkoittanut, ajattelin vaan, että miten laaja näkökanta sinulla on... kun itse aloit epäillä ensin, että ero johtuu kirjoitustyylistä! :eek:
En minä ole ainakaan kenenkään silmätikku, vissiin... on sitten ainakin kovin huonosti tuo asia tullut mulle selväksi. Ja minä kun en harmaana kirjoittele täällä, niin en tiedä siitä enempää. :|
 

Yhteistyössä