Mistä johtuu, että suurin osa noin 4-kymppisistä naisista (37-43) on niin kireän, kiukkuisen, katkeran

• Viestiketjun aloittaja pimp
  • Ensimmäinen viesti
"rrr"
[QUOTE="mää";22470113]Mä olen taas huomannut palvelualalla että pahimpia asiakkaita ovat ne vanhemmat naiset jotka hoitavat itse kotona omia kehitysvammasia lapsiaan...jos ne saa pienenkin syyn ne hyökkää kimpuun ja raivoaa ja pilaa toisen päivän,vaikka parhaas olisit yrittänyt..Joo ymmärrän hyvin miten helvatan raskasta se on mutta eihän se ole mun syyni eihän!![/QUOTE]
Oletko sinä sitten juuri ja juuri lähihoitajakouluun päässyt tyttö, jolla ei ole itseluottamusta eikä juuri vielä ammattitaitoakaan ja tuollaiset jutut tuntuu erityisen pahalta? Elämänkokemustakaan ei selvästi ole, eikä edes empatiakykyä. Tulit todistamaan, että katkeruus on luonne eikä ikäkysymys. Ihan hyvä, näinhän se on.

Mä ainakin olen kiukkuinen ja kireän oloinen aika varmasti, jos oikeena päivänä sattuu kohdalle. Ja niitä päiviä on turhan tiuhassa tällä hetkellä. En mä silti nelikymppinen ole, en näytä aina edes ikäiseltäni.
Pointtini siis oli, että aikamoista yleistystä. Minusta.

parikymppinen
Mun mielestä enemmistö nuorista naisista taas on nyrpeitä ja siitähän oli ihan yleisesti juttua jossain jokuaika sitten, että miksi nuoret naiset on niin kiukkuisia ja pahantuulisia. Mä en neljäkymppisiä tällähetkellä paljoa tiedä mutta ne ketkä tiedän on nauravaisia, huumorintajuisia, rempseitä naisia.

"juup"
Mun mielestä enemmistö nuorista naisista taas on nyrpeitä ja siitähän oli ihan yleisesti juttua jossain jokuaika sitten, että miksi nuoret naiset on niin kiukkuisia ja pahantuulisia. Mä en neljäkymppisiä tällähetkellä paljoa tiedä mutta ne ketkä tiedän on nauravaisia, huumorintajuisia, rempseitä naisia.
Enemmistö suomalaisista on varmaankin nyrpeitä, mutta jos iloisin ryhmä pitäisi etsiä, niin kyllähän ne on juuri ne nuoret naiset. Kikatusta, elämästä nauttimista, säteilyä ja hymyjä varmasti on nuorilla naisilla paljon enemmän kuin muilla ikäryhmillä. Varmaan nuoret naisetkin on nyrpistyneet taannoisiin nuoriin naisiin verrattuna, mutta kyllähän ne vieläkin on paljon iloisempia kuin keski-ikäiset ryttänänaamat. Näin ainakin mun lähipiirissä ;)

Lasten sairastamiset, oma rupsahtaminen, pettymykset parisuhteessa, työelämässä jne. varmaan antaa osansa nyrpeyteen. Sitä kyynistyy ja tulee sellainen "tätäkö tää sit on" -tunne. Veikkaan.

Itse "vasta" 32v...

"vieras"
Mä varmaan vaikutan ilkeältä, ehkä jonkun mielestä katkeraltakin ämmältä. Mut hei: mä olen sentään kouluttautunut, hankkinut ammatin, osaan työni, hoidan kotini. Mä en jaksa kuunnella mitään turhaa länkytystä. Jos mulla on asiaa, mä sanon sen. Elämä on liian lyhyt kiltin tytön leikkimiseen. Avaan suuni, jos minulla on asiaa. Puolustan etujani, myös muiden etuja. En katso vierestä, jos jotakuta kiusataan tai väheksytään.

Niin monien miesten ja naistenkin mielestä naisen pitäisi vain vetäytyä ja jupista kiukkunsa jollain fucking nettipalstalla.

"Horuksen silmä"
Varmaan siksi kun me keski-ikäiset naiset olemme iän myötä viisastuneet ja siksi olemme niin kateellisia parikymppisille naiveille tyttösille. Meidän suurin haaveemmehan oisi näyttää joltain Martina Aitolehdiltä, mutta ottaa niin pahasti pannuun kun näin vanhana ei enään silikonilla ja huulten täyteaineilla ole oikeasti apua. Vanha on vanha vaikka kuinka veitsen alla pyörittelis.
Lisäksi meitä riepoo kun olemme tajunneet että seksi pelkästään miehen panopuuna ei olekaan elämän tarkoitus. Eikä jokaisen suhteen jälkeen tarvitse olla yhtä muksua rikkaampi. Nää asiat hiertää meitä keski-ikäisiä aika pahasti.
Kyllä kateus nostaa päätään kun katselemme niitä nuoria 3 lapsen yksinhuoltajia, niillä on elämä vielä edessä ja ehtivät hankkia vielä neljännen tai viidennen lapsen taas uuden miehen kanssa.
Onhan se harmittavaa kun on tajunnut että tupakointi aiheuttaa syöpää, alkoholin suurkulutus on haitallista. Elämässä tapahtuu oikeasti pahoja asioita, ihmisiä sairastuu ja kuolee. Kyllä vatuttaa olla keski-ikäinen.

"vieras"
Olen 38-vuotias enkä kyllä tunnista itseäni tuosta aloituksesta. Päinvastoin, mä koen eläväni elämäni parasta aikaa nyt. Lapset on koululaisia, vauvaa ei enää tarvitse hoitaa. Lapsenlapset on jossain hamassa tulevaisuudessa vasta. Omat vanhemmat elää omaa elämäänsä, samoin appivanhemmat. On oma talo, kiva ammatti jossa viihdyn. Miehen kanssa ollaan 15 vuoden aikana kasvettu yhteen. Kaikenkaikkiaan elämä on nyt paljon parempaa kuin oli 10 vuotta sitten, silloin olin epävarma itsestäni ja vähän kaikesta. Elämä oli kiireistä pikkulapsiperheen arkea. En tosiaankaan haluaisi palata takaisin siihen.

Ja hei, anoppi opiskeli 45-vuotiaana itselleen uuden ammatin. Miten niin opiskelut on mennyttä aikaa? ;)

[QUOTE="Horuksen silmä";22471446]Varmaan siksi kun me keski-ikäiset naiset olemme iän myötä viisastuneet ja siksi olemme niin kateellisia parikymppisille naiveille tyttösille. Meidän suurin haaveemmehan oisi näyttää joltain Martina Aitolehdiltä, mutta ottaa niin pahasti pannuun kun näin vanhana ei enään silikonilla ja huulten täyteaineilla ole oikeasti apua. Vanha on vanha vaikka kuinka veitsen alla pyörittelis.
Lisäksi meitä riepoo kun olemme tajunneet että seksi pelkästään miehen panopuuna ei olekaan elämän tarkoitus. Eikä jokaisen suhteen jälkeen tarvitse olla yhtä muksua rikkaampi. Nää asiat hiertää meitä keski-ikäisiä aika pahasti.
Kyllä kateus nostaa päätään kun katselemme niitä nuoria 3 lapsen yksinhuoltajia, niillä on elämä vielä edessä ja ehtivät hankkia vielä neljännen tai viidennen lapsen taas uuden miehen kanssa.
Onhan se harmittavaa kun on tajunnut että tupakointi aiheuttaa syöpää, alkoholin suurkulutus on haitallista. Elämässä tapahtuu oikeasti pahoja asioita, ihmisiä sairastuu ja kuolee. Kyllä vatuttaa olla keski-ikäinen.[/QUOTE]

:)

Yhteistyössä