[QUOTE="poikia3";22469959]No itse ainakin olen tämän ikäisenä todella tyytyväinen elämääni. Tiedän kuka olen, ja olen itseni - ei tarvitse enää hötkyillä. Vaihdevuosista ei ole todellakaan vielä tietoakaan. Elämä on tasaista, ihmeellinen käsitys, ettei tapahtuisi enää mitään jännääkään. Tämän ikäisenä voi aivan hyvin opiskella, vaihtaa ammattia, tai vaihtaa työpaikkaa. Elämä ei ole vain työntekoa, useimmilla ikäisilläni on enemmän aikaa itselleen, minulla on lapset vielä pieniä, joten elämä menee työn ja perheen parissa, mutta minäkään en ole enää niin sidottuna kotiini.
Eikä minulla ole mitään syytä olla kenellekään kateellinen ja katkera, ei edes vaikka olisin jossain kapakassa juhlimassa, en mittaa arvoani sillä, että hakeeko joku mua tanssimaan - ja toisaalta ne porukat joissa yleensä ulkona olen, ovat niin kohteliaita, että tosiaankin olen minäkin tanssimaan päässyt.[/QUOTE]
mutta sisälukutaiidossa sinulla on parantamisen varaa, nimenomaa mainitsin että kaikki ei tälläisiä ole ja nuo oli vain esimerkkejä ja heittoja.
enkä mä todellakaan ole sitä mieltä että elämää ja sen mielekkyyttä voi jonkun baarissa olon ja tanssimisen varaan laskea. itse en juurikaan käy baareissa.
mutta hauskaa tosiaan, että heti nämä ketjussa mainitut ikäryhmät, ovat syyttämässä omasta käytöksestään nuorempiaan.
johonkinhan tämäkin aloitus perustuu, eli ap.n kokemuksiin ko. ikäryhmän naisista.