[QUOTE="vieras";22469621]ehkä se on se keski-ikä, ei ole enää nuori, muttei vanhakaan. elämä asettunut uomiinsa, ei tapahdu mitään jännää (lasten syntymä, opiskelu, uudet ihmissuhteet esim.) elämä on vaan työntekoa?
mutta en nyt yleistä että kaikki tälläisiä olisivat (turha alkaa sitä itkemään), mutta kieltämättä näihin törmää, olen as.palvelutyössä ja juuri tällä ikähaitarilla olevat asiakkaat ovat kakista v.mäisimpiä.[/QUOTE]
No itse ainakin olen tämän ikäisenä todella tyytyväinen elämääni. Tiedän kuka olen, ja olen itseni - ei tarvitse enää hötkyillä. Vaihdevuosista ei ole todellakaan vielä tietoakaan. Elämä on tasaista, ihmeellinen käsitys, ettei tapahtuisi enää mitään jännääkään. Tämän ikäisenä voi aivan hyvin opiskella, vaihtaa ammattia, tai vaihtaa työpaikkaa. Elämä ei ole vain työntekoa, useimmilla ikäisilläni on enemmän aikaa itselleen, minulla on lapset vielä pieniä, joten elämä menee työn ja perheen parissa, mutta minäkään en ole enää niin sidottuna kotiini.
Eikä minulla ole mitään syytä olla kenellekään kateellinen ja katkera, ei edes vaikka olisin jossain kapakassa juhlimassa, en mittaa arvoani sillä, että hakeeko joku mua tanssimaan - ja toisaalta ne porukat joissa yleensä ulkona olen, ovat niin kohteliaita, että tosiaankin olen minäkin tanssimaan päässyt.