Mistä johtuu, että minipillereitä syövät tulee niin herkästi raskaaksi?

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Mä käytän cerazetteja ja menkkoja ei oo kohta vuoteen ollu, kiva aina mietiskellä et millon sitte on salamatkustaja kyydissä jos huono tuuri käy :snotty:
No mulla ei oo menkat vielä alkaneet synnytyksen jälkeen. Vauva pian 7kk. Kakkosesta alkoi, kun vauva oli 10kk. Esikoisesta alkoi vauvan ollessa 11vkoa, mutta en enää imettänyt silloin. Näitä kahta seuraavaa olen imettänyt pitkään. Vaikka ei kauhean suurta vaaraa mistään raskaudesta ole niin kyllä sitä joskus aina jotkut oireet säikäyttää, kun ei kerran olen niitä menkkojakaan. Mutta kun ei pahemmin tuota seksiäkään harrasta niin eipä liene suurta raskauden vaaraakaan. :LOL: :LOL: :LOL:

Tosin minä taidan tulla pelkästä ajatuksesta raskaaksi, joten eipä sitä voi tuudittautua siihenkään.
 
Mä söin mini-pills merkkisiä minipillereitä ja aivan säännöllisesti, korkeintaan tunnin kahen viiveellä otin ja kappas vaan tulin raskaaksi. Neuvolassa sanoivat, että niissä on vähemmän hormoonia kuin tavallisissa ja totesivat, että no, tulipahan todettua ettei sopinut sulle.. Alkujärkytyksestä toivuttua oon ihan :heart: l.a on 31.12
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Mä käytän cerazetteja ja menkkoja ei oo kohta vuoteen ollu, kiva aina mietiskellä et millon sitte on salamatkustaja kyydissä jos huono tuuri käy :snotty:
minulla oli sama merkki, eikä menkkoja tullut kun vasta 1v3kk synnytyksen jälkeen kun lopetin imetyksen (ja cerazetet) ja vaihdoin "tavallisiin" pillereihin
 

Yhteistyössä