M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MÄ:Siinäpä se. Vastatkaa viisaammat.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Varmaan siksi että heidät laitettiin niin pieninä päiväkotiin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Varmaan siksi että heidät laitettiin niin pieninä päiväkotiin :snotty:
Mä olen ollut kotihoidossa kouluikään asti. B)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:60 ja 70 luvuilla syntyneillä oli äidit töissä. Silloin piti mennä töihin kun vauva 3 kk. Silloin oli trendi, että töissä piti käydä, kun haluttiin olla yhtä tasavertaisia ku miehet. Ja tuo halu kostautuu nyt meissä. Meidät on erotettu äideistä aivan liian varhain. Ennen 60 lukua äidit oli kotona. Ja 80 luvulla tuli kunnon äippälomat. Me 60 ja 70 lukulaiset ollaan väliinputoojat.
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Varmaan siksi että heidät laitettiin niin pieninä päiväkotiin :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:Äidillä ei maito riittänyt ja korviketta sain siis jo aika varhain, huusin koliikkia 3kk, äiti lähti töihin kun oli 3kk, jouduin perhepäivähoitoon, appelsiinimehuiakin on juotettu 3-kuisena... taidan olla täysin menetetty tapaus... :wave: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Ei meillä 60-70-luvuilla syntyneillä oo sen enempää ongelmia kuin muillakaan. Me ollaan vaan eka sukupolvi, joka on ihan avoimesti alkanut käydä hoitamassa ongelmiaan terapiassa. Ehkä aiemmin ei edes ollut niin hyviä terapiapalveluja kuin 90-luvulta alkaen?
Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Ei meillä 60-70-luvuilla syntyneillä oo sen enempää ongelmia kuin muillakaan. Me ollaan vaan eka sukupolvi, joka on ihan avoimesti alkanut käydä hoitamassa ongelmiaan terapiassa. Ehkä aiemmin ei edes ollut niin hyviä terapiapalveluja kuin 90-luvulta alkaen?
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71:Alkuperäinen kirjoittaja vuh:Ei meillä 60-70-luvuilla syntyneillä oo sen enempää ongelmia kuin muillakaan. Me ollaan vaan eka sukupolvi, joka on ihan avoimesti alkanut käydä hoitamassa ongelmiaan terapiassa. Ehkä aiemmin ei edes ollut niin hyviä terapiapalveluja kuin 90-luvulta alkaen?
Niin mä luulen myös, että sodan kokeneilla sekä suurilla ikäluokilla (meidän vanhemmilla) olisi paljon terapoitavaa mutta ne ei vaan sinne osaa mennä. Mielenterveysasiat on heille tabu.