Mistä ihana pöytäliina jouluksi? - Ja milloin laitat joulutamineet esiin? =)

Jos jollain on sattunut vaikka jostain kuvastosta nyt silmään nätti pöytäliina/kaitaliina niin linkkivinkkejä otetaan kiitollisena vastaan :wave: :flower:

Oon tässä jo koittanut googlettaa nettiputiikkeja läpi ja etsiä jotain kaunista punaista, valkoista tms...

ja vielä toinen kysymys:

Milloin sinä kaivat esiin joulukoristeet, verhot yms. kun kaupoissa alkaa täysi joulu jo viikon päästä :eek: :xmas:
 
tonttutyttö
kaivanut ne esille..
miksei saisi olla jo joulutunnelmaa..
ainoat mitä puuttuu, on ulkovalot..

Alkuperäinen kirjoittaja CousCous:
Jos jollain on sattunut vaikka jostain kuvastosta nyt silmään nätti pöytäliina/kaitaliina niin linkkivinkkejä otetaan kiitollisena vastaan :wave: :flower:

Oon tässä jo koittanut googlettaa nettiputiikkeja läpi ja etsiä jotain kaunista punaista, valkoista tms...

ja vielä toinen kysymys:

Milloin sinä kaivat esiin joulukoristeet, verhot yms. kun kaupoissa alkaa täysi joulu jo viikon päästä :eek: :xmas:
 
MLL
Meillä on ollu jo muutaman viikon parvekkeella valot, sellaset aika neutraalit siniset pienet tuikut. Saatan lisätä lähempänä joulua vielä jotain sinne. Kynttelikön kaivoin eilen ja pikkuhiljaa meinaan alkaa muutakin laittelemaan tai itseasiassa ostelemaan kun on vähän sekalaista nää koristeet. Eilen leivoin pasteijoita ja tein pari laatikkoa, oon jouluihminen ja on kiva alottaa ajoissa, voi maistella kaikkea eikä oo pakko tunkea kaikkea niille parille pyhälle. Joulukilojakin voi kartuttaa jo valmiiksi :LOL:
 
Jouluihmisiä siis paikalla :D
Mulla ei ole vielä tullut mieleen laittaa joulua kotiin mutta kaupoilla on kiva katsella jo jouluksi verhoja ja koristeita. Ulkovalot olen laittanut jo mutten liitä niitä jouluun vaan pimeään vuodenaikaan.. kynttilöitäkin polttelen koko pimeän talven, en vain joulun aikaan =)
 

Yhteistyössä