Mistä hinnasta olisit valmis synnyttämään...

  • Viestiketjun aloittaja vuokraemäntä
  • Ensimmäinen viesti
"leppis"
Alkuperäinen kirjoittaja vuokraemäntä;22575081:
ja kantamaan lasta jollekkin toiselle. Ns. vuokraamaan kohtusi??
Jos ansionmenetys synnytyksen ja siitä toipumisen ajalta korvattaisiin sekä lääkärintarkastukset ym. kulut, niin muuten ilmaiseksi.
 
[QUOTE="Kenguru";22575114]Oho, ompas täällä jaloa porukkaa! Hienoa mielestäni. Itse en valitettavasti usko että pysytyisin siihen henkisellä tasolla mistään hinnasta.[/QUOTE]

Ajattelin niin, että jos sellaisen tekisin, niin en kyllä rahasta. Mutta olen niin vanha, ettei moista enää juuri hyödytä tarkemmin ajatellakaan.
 
Ehdottomasti kannattaisin sijaissynnyttämisen tai ns. kohdunvuokrauksen laillistamista, mutta itse en siihen pystyisi. En usko että pystyisin suhtautumaan asiaan kuten siihen pitää vaan muodostaisin liian syvän siteen lapseen ja lisäksi se tuntuisi aika epäreilulta omia lapsiani kohtaan, varsinkin kun raskaudet eivät ole olleet ihan maailman helpoimpia.
 
E
Siskoni tai parhaan ystäväni puolesta voisin tuon uhrauksen tehdä, ja silloin minulle riittäisi korvaukseksi ansionmenetykset, mutta kenenkään muun ihmisen vuoksi en luultavasti alkaisi kohdun vuokraajaksi.
 
hörhm
[QUOTE="vieras";22575140]peesi tälle.
ainoa missä tilanteessa tuollaista voisin harkita olisi jos oma tytär ei saisi biologista lasta ja sitä pyytäisi[/QUOTE]

entä jos olisi oma äiti joka haluaisi vielä yhden lapsen eikä itse saisi enää
 
kätilö
Vain oman perheen/suvun sisällä voisin kantaa lapsen ja synnyttää. Eli omalle veljelleni tai mieheni sisaruksille voisin tämän tehdä. Mutta en ikinä rahasta enkä kellekään vieraalle. Toivottavasti ei kukaan pidä sitä bisneksenä niinkuin jenkkilässä ruukataan tehdä.
 
Mulle sekä raskausaika että synnytykset ovat olleet helppoja, joten niiden takia ei tarvitsisi murehtia tuota ryhtymistä, mutta en tiedä pystyisinkö siitä lapsesta luopumaan, olisiko tunneside liian vahva lapseen.

Mutta en osaa hintaakaan kyllä määritellä näin ykskaks tässä.
 
"Neith"
mä en pystyis mistään hinnasta.. tosin johtuen siitä että raskaana olo on perseestä ja synnyttäminen kamalaa.
mä kyllä voisin maksaa jollekin siitä että on raskaana ja synnyttää mun ja miehen lapsen :)
 

Yhteistyössä