Mistä hinnasta olisit valmis synnyttämään...

  • Viestiketjun aloittaja vuokraemäntä
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minäkään en tiedä pystyisinkö luopumaan lopulta lapsesta.

Aika paljon kuitenkin tarvitsisi rahaa. Mulla oli raskausaika niin hankala, että en ihan muuten vaan kokisi toista samanlaista yhdeksää kuukautta. Ainakin siis täyspäiväsen palkan tarvitsisin koko raskausajalta pelkkänä raskaana olemisesta ja varmaan vielä "vitutuslisää", jotta jaksaisi sen makaamisen. Sekä synnytyksen jälkeen kuntosalikortin ja fysioterapeutin, jotta saisin itseni taas kuntoon.
 
"Jenis"
Mulla on ollu helpot raskaudet ja synnytykset, ja mietin tätä asiaa ihan puolivakavissani kun läheisellä ihmisellä oli pitkä lapsettomuusongelma. Voisin edelleen kuvitella auttavani (hyvin läheistä) naista mäessä, jos sellainen tilanne tulisi eteen. Huomattavan korvauksen olisin silti vailla, ansionmenetyksestä, asiaan liittyvistä riskeistä yms.
 
En mie pystyis. :ashamed: Raskausaikoina mulla on ollu niin henkilökohtanen suhe siihen minun sisällä kasvavaan pienokaiseen etten usko että siitä pääsisin vaikka kantaisin jonku muun lasta. Luopumisen tuska ois liian suuri.
 
"Neith"
olisiko siitä lapsesta vaikea luopua vaikka se olis sen toisen pariskunnan soluista "tehty".. eli siis todella olis vain kohdun vuokra..?
kun eihän siinä missään vaiheessa voisi ajatella lapsen olevan oma, kun ei se olis
 
edellinen
[QUOTE="shihtzu";22575272]En mistään hinnasta, sen verran kamalia on mun synnytykset olleet, että en sitä tekisi muiden puolesta.[/QUOTE]

Mä olenkin synnyttänyt sektiolla eli synnyttäisin silloinkin niin. En menisi paikkojani pilaamaan... tissien ja vatsan kiristys siis riittäisi, ei tarvitsisi paikkojen pienennystä samaan ;)
 
"pallokala"
Suomessa se ei enää ole kai mahdollista. Mutta tiedän tapauksen jossa sisko synnytti lapsettoman sisarensa lapsen. Rahaa siinä ei tietääkseni käytetty vaan kyse oli pelkästä auttamisen halusta. Näin ainakin olen ymmärtänyt. Ihana juttu!
 
"sama"
[QUOTE="Lila";22575174]Montako lasta sinulla on?[/QUOTE]

Yksi ja toista yritetään, mutta jos ei tule niin sitten tyydytään tähän yhteen, mulle on tärkeää että mun lapset on mun biologisia lapsia.
 
Jonku nimellisen korvauksen mahd. ansionmenetyksistä haluaisin, mutta en muuta. Ja jos en olisi töissä niin sitten en sitäkään..
Haluaisin nimittäin päästä vielä synnyttämään, mutta kolmatta lasta ei meille tule.
 

Yhteistyössä