Mistä hemmetistä löytää Elisan asiakaspalvelun numeron??

erikoista toimintaa
[QUOTE="masa";29906595]Jee jee ruuhkaa aina vaan ruuhkaa.laskussa olevaan aspa numeroon on ruuhkaa klo kaheksantoista viiskyt yheksään asti se siitä auki-oloajasta sitte arkisin. Pyh.[/QUOTE]


Erikoiseksi on touhu mennyt kun Elisan kokoisen firman asiakaspalvelu numeroa joutuu etsimään netistä erilaisilta keskustelufoorumeilta ?? Sitten kun sattuu keskuksen numeron puolivahingossa löytämään jostain vauvafoorumilta, niin jonotettuasi puhelimessa 5min, vaihteen hoitaja lupaa yhdistää oikealle henkilölle,jossa parin hälyytyksen jälkeen automaatti kertoo palvelun sulkeutuneen 10min sitten.

Piti vaan pikaisesti yrittää siirtää netti-liittymä uuteen kotiin kun tuli muutto aikaslailla äkkiä, ja siis kysyä että onnistuuko se ?
Nopeinta on sanoa netissä liittymä vaan irti, ja koittaa jos joku muu palvelun tarjoaja ottaisi homman vastaan, jos ei ota niin sitten soitto Elisalle ja kerron haluavani avata uuden liittymän. Uusiin tilauksiin vastailevat kokemukseni mukaan huomattavasti reippaammin. Ne tuovat lisää rahaa. Erikoisen huonoa asiakaspalvelua. Tai no normaalia suomalaista tasoa.
 
Onnellinen ei-elisan asiakas
Jo 10 vuotta elisa-vapaata elämää, en ole katunut hetkeäkään! Suosittelen! :D
(sen jälkeen kun tuhosivat kolumbus sähköpostitilini ja 7 vuoden viestit ja tarjosivat 3 kuukauden tappelun jälkeen hyvityksenä 2,5 €).
 
Erikoiseksi on touhu mennyt kun Elisan kokoisen firman asiakaspalvelu numeroa joutuu etsimään netistä erilaisilta keskustelufoorumeilta ?? Sitten kun sattuu keskuksen numeron puolivahingossa löytämään jostain vauvafoorumilta, niin jonotettuasi puhelimessa 5min, vaihteen hoitaja lupaa yhdistää oikealle henkilölle,jossa parin hälyytyksen jälkeen automaatti kertoo palvelun sulkeutuneen 10min sitten.

Piti vaan pikaisesti yrittää siirtää netti-liittymä uuteen kotiin kun tuli muutto aikaslailla äkkiä, ja siis kysyä että onnistuuko se ?
Nopeinta on sanoa netissä liittymä vaan irti, ja koittaa jos joku muu palvelun tarjoaja ottaisi homman vastaan, jos ei ota niin sitten soitto Elisalle ja kerron haluavani avata uuden liittymän. Uusiin tilauksiin vastailevat kokemukseni mukaan huomattavasti reippaammin. Ne tuovat lisää rahaa. Erikoisen huonoa asiakaspalvelua. Tai no normaalia suomalaista tasoa.
Ikävä kuulla, mikäli et ole saanut yhteyttä Elisan asiakaspalveluun edellisellä kerralla. Tiesithän, että tarvittaessa apua saat myös Elisan Palstalta Palsta - Palsta ja esimerkiksi laajakaistan muuttotilaukseen löytyy ohjetta osoitteessa: Oletko muuttamassa? Siirrä laajakaistasi uuteen osoitteeseen

Henri/Palstatiimi
Palsta - Palsta
 
6116
Enpä tiedä hankalampaa yritystä kun on tarve jossain asiassa olla yhteydessä kuin ELISA
Toimii kuin valtio valtiossa, toki valtion hallintoonkin saa yhteyden moninverroin helpommin.
Jos ELISAan saa yhteyden johonkin toimitsijan ja hän ei tiedä, uskalla asiaa päättää,
niin tämä hlö sanoo minun on keskusteltava esimiehen kanssa. Jos minä pyydän " käännä
puhelu esimiehelle" niin vastaus on me emme saa sitä tehdä. Jos kysyn esimiehen nimeä
vastaus emme saa nimeä antaa.
Elisan toiminta on aivan käsittämätöntä.
 
pormestari666
Enpä tiedä hankalampaa yritystä kun on tarve jossain asiassa olla yhteydessä kuin ELISA
Toimii kuin valtio valtiossa, toki valtion hallintoonkin saa yhteyden moninverroin helpommin.
Jos ELISAan saa yhteyden johonkin toimitsijan ja hän ei tiedä, uskalla asiaa päättää,
niin tämä hlö sanoo minun on keskusteltava esimiehen kanssa. Jos minä pyydän " käännä
puhelu esimiehelle" niin vastaus on me emme saa sitä tehdä. Jos kysyn esimiehen nimeä
vastaus emme saa nimeä antaa.
Elisan toiminta on aivan käsittämätöntä.
kuinka vitun tauno sä oot? luuletko että ton kokosessa firmassa sun kaltanen tavallinen tallaaja pääsee puhuun jolleki muullekun asiakaspalvelijalle jos oot pahottanut mielesi esimerkiksi sen takia että et osaa tulkita laskua
 
vierailija
Enpä tiedä hankalampaa yritystä kun on tarve jossain asiassa olla yhteydessä kuin ELISA
Toimii kuin valtio valtiossa, toki valtion hallintoonkin saa yhteyden moninverroin helpommin.
Jos ELISAan saa yhteyden johonkin toimitsijan ja hän ei tiedä, uskalla asiaa päättää,
niin tämä hlö sanoo minun on keskusteltava esimiehen kanssa. Jos minä pyydän " käännä
puhelu esimiehelle" niin vastaus on me emme saa sitä tehdä. Jos kysyn esimiehen nimeä
vastaus emme saa nimeä antaa.
Elisan toiminta on aivan käsittämätöntä.
 
vierailija
En ole koskaan tavannut missään yrityksissä niin huonoa asiakaspalvelua kuin Elisalla. Mikä siellä toimii hyvin: laskutus
ja asiakkaan asioiden sotkeminen rahastusta varten.
 
vierailija
Uskomatonta, mutta totta: Verovirastokin toimii nopeammin, selkeämmin ja asiakasystävällisemmin kuin Elisa.
Itse olin vaihtamassa Teliasta Elisaan, ja sössivät useammankin kerran. Yhteyttä puhelimitse en saanut, piti lähteä "palvelupisteeseen" asialle (useammankin keran saman päivän aikana). Totesin vaan, että taisi sittenkin olla vanhassa parempi...
Se mikä toimii, on tyrkyttäminen. Joudun usein kulkemaan "palvelupisteen" ohi, tyrkyttäjille sanon vaan: "Elisa on huono", muuta en selittele. Vika ei ole työntekijöiden, vaan lafkan dirikoiden pitäisi katsoa peiliin.
 
vierailija
Tuntuu muutkin olevan samaa mieltä, että Elisan asiakaspalvelu on todella surkeaa.

Numeron löytäminen on hankalaa. Keskukseen soittaessa kestää ja kestää.

Noin sataan yritykseen tein osoitteen muutoksen. Ainoastaan Elisaan homma ei onnistunut kuin suuren työn jälkeen.

Vaikka ainahan HPY:ssä ja sitten Elisassa on pallo ollut hukassa. Asiakas on ihan pakollinen paha.
 

Yhteistyössä