Mistä halvin Playstation 3 osamaksulla?

• Viestiketjun aloittaja "weera"
  • Ensimmäinen viesti
"weera"
Yrittäny löytää mutta tuntuu että en osaa edes etsiä. Jotenki tuntuis helpoimmalta tilata netanttilasta kun on entuudestaan tuttu, mutta tuleeko se sitten liian kalliiksi sieltä?

Auttakaahan

Vieras"
Siis huh huh! minkä takia pitää ostaa tollasta romua osamaksulla?
Säästä, sehän maksaa n. 400 euroa. Osamaksulla ei tollasia kannata ostaa.. Niihin tulee korot yms...

blondikin sen tietää
[QUOTE="weera";23529562]Kysyinkö että tarviiko minun sitä ostaa osamaksulla? EN! Kysyin että mistä halvimmalla, jos että osaa lukea. Aina pitää tulla urputtamaan jostakin...[/QUOTE]

Otsikkona - Mistä halvin Playstation 3 osamaksulla?

joten juu en osaa lukea jos kysellään otsakkeessa jo osamaksua

Blue
Ei sitä mistään osamaksulla halvalla saa. Säästä ja osta sit keralla pois. Pistä osamaksusumma kuussa sivuun niin saat sen jo muutamassa kuukaudessa, nopeammin kuin pääsisit osasopparista eroon.

"vieras"
[QUOTE="weera";23529562]Kysyinkö että tarviiko minun sitä ostaa osamaksulla? EN! Kysyin että mistä halvimmalla, jos että osaa lukea. Aina pitää tulla urputtamaan jostakin...[/QUOTE]

No ei tarvitse suuttua, ei kukaan ole sulle urputtanut ja tottahan noi vinkit oli että playstation ei ole mikään niin "pakollinen" hankinta että se kannattaisi ostaa osamaksulla. Eriasia jos vaikka pesukone menee rikki eikä ole varaa ostaa kertamaksulla uutta, silloin osamaksu on ihan ok juttu. Mutta playstation on vähän sellaista ekstraa, että se ostetaan sitten kun on oikeasti varaa ostaa sellainen.

"vieras"

Tää on keskustelupalsta eikä mikää hintatiedustelu. Kysele muualta jos et kestä että asiasta KESKUSTELLAAN!

Itseasiassa taisit kysyä :D Minä ainakin luin otsikon....

Sivusta seurannut
Hmm,sivusta kun seuraa,nii millonkahan ihmiset tajuavat erinlaisuuden tässä maailmassa??Sit kun joku jonkun mielestä kysyy yksinkertaisia/tyhmiä,jotka ei kysyjälle ole niitä vaan oikeesti tärkeitä asioita,aletaan mollaamaan saman tien:(( Meitä on niin monenlaista tallaajaa,ajatellaan asioista erinlailla,kaikesta ei kaikilla ole tietoo,siksi onkin niin paljon tarjontaa,onneksi,kaikessa,jos ei ole mitään asiaan sanomista asiallisesti,ehkäpä kannattaa jättää kommentoimasta,eikö?Sanon esimerkin,joku kysyi autosta,kannattaako ostaa uusi Kia,arvatkaapa mitä,no eniten asiaan vastasivat ne jotka eivät ole koskaan omistaneet kyseistä merkkiä,huvittavaa:)) sinäänsä.Mersun,bemarin,audin omistajat haukkuivat kyseisen merkin,merkin joka on näitä 3-4 krt halvempi eivätkä edes ole omistaneet koskaan Kiaa,jokainen voi mennä itseensä ja tulkita asian niin kuin huvittaa,mutta jättäkää sellanen turha anonyyminen pään aukominen pois jos ei ole asiaa,tuskin Te livessäkään kauheen monille uskallatte kadullakaan niin tehdä,lämmintä kesää kaikille joka tapauksessa,toivottavasti sateet alkaa hiipumaan :()

Yhteistyössä