Mistä etsitte uudet ruokaohjeenne?

piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Mulle tulee joka maanantai ideakeittiöstä sähköpostia,siellä kivasti ohjeita ym..tykkään kovasti
Eli olet jollain postituslistalla? :)


Liityin tuohon jostain,en nyt muista mistä.Seurasin ideakeittiön sivuja kunnes lopulta päätin ottaa joka ma postia.Oisko ollut ellit.Kurkkaa sinne.



MUOKS.oli se ellit sieltä ruokailusivuilta voit tilata viikkokirje,sen voi myös halutessa lopettaa
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Mulle tulee joka maanantai ideakeittiöstä sähköpostia,siellä kivasti ohjeita ym..tykkään kovasti
Eli olet jollain postituslistalla? :)
Tästä minäkin voisin olla kiinnostunut.... :wave:


Ellit.fi eiköhän sieltä löydy tilata uutiskirje,saat joka maanantai,ne antaa kivoja helppoja vinkkejä,myös siel on haku josta voi hakee jotain haluamaa ruokaa ym
 
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Mulle tulee joka maanantai ideakeittiöstä sähköpostia,siellä kivasti ohjeita ym..tykkään kovasti
Eli olet jollain postituslistalla? :)
Tästä minäkin voisin olla kiinnostunut.... :wave:


Ellit.fi eiköhän sieltä löydy tilata uutiskirje,saat joka maanantai,ne antaa kivoja helppoja vinkkejä,myös siel on haku josta voi hakee jotain haluamaa ruokaa ym
Kiitos.... :wave:

 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
Ellit.fi eiköhän sieltä löydy tilata uutiskirje,saat joka maanantai,ne antaa kivoja helppoja vinkkejä,myös siel on haku josta voi hakee jotain haluamaa ruokaa ym
Eikä tuki sentään sähköpostia vaan on maltillinen postaus? :)


En ymmärtänyt,selittäisitkö paremmin mitä kysyit?
 

Yhteistyössä