Mistä et tingi?

Siis mitkä kaksi asiaa ovat semmosia että et tingi vaikka tekis rahasta tiukkaa tai pitäs säästää tjms..?

Ite en tinkis vessapaperista tai kahvista, niitten on aina oltava sitä samaa "parempaa" :D
 
Tämähän on sellainen kysymys että vastaus riippuu siitä mille tasolle tuossa raha-asiassa mennään mutta näin ensimmäisenä mieleen tulee että en tingi lasten ruuasta, olen vaikka sitten itse syömättä jos rahasta on pulaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:07 dore milati domi kirjoitti:
Tämähän on sellainen kysymys että vastaus riippuu siitä mille tasolle tuossa raha-asiassa mennään mutta näin ensimmäisenä mieleen tulee että en tingi lasten ruuasta, olen vaikka sitten itse syömättä jos rahasta on pulaa.
kuin myös lastenruoasta ja toinen on kahvi.
 
Mä tingin tarpeen vaatiessa melkein mistä vaan, ja sitä tarvettahan on.. :D

Mutta salaattia on saatava, joka päivä jotain tuoretta, tai loppuu elämä. Piste. :D :D Tosin, en tarvitse suomalaisia tomaatteja silloin kuin ne maksaa 6 e/kilo. Ihan ulkomaiset halvemmat versiot käy. :D
 
meidän perhe ei tingi maidosta!! enkä tinkisi myöskään lasten "mukavuuksista" siis hyvälaatuisista ulkoiluvaatteista, synttäreillä ja jouluna hienoista leluista. en tinkisi myöskään opiskelusta. voisin tehdä töitä samalla, mutta en jättäisi opiskelua kesken vaikka olisi miten tiukkaa. ukkoni onneksi itse korkeakoulutettuna ymmärtää tämän ja on aina kannustamassa :)
 
koi-isä
Omenoista. Olen omena-addikti ja on saatava joka päivä vähintään yksi omena. Tai jostain syystä joskus voi joutua olemaan parikin päivää ilman, mutta yritän viimeiseen välttää sellaisia tilanteita.
 
Lasten ruuat ja kahvi, hyvänä kolmosena tupakka. Kaikki muu voidaan jättää kauppaan, jos niin tiukkaa tekee. Ja jos tarvii valita lasten ruuan ja tupakan/kahvin välillä, niin kyllä lapset tulee ensin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 19:11 mustikkatassu kirjoitti:
ruuasta ja kahvista
:wave: jep.
ja pakko lisätä että shampoosta!mies toi kerrna jotain v*tun euroshopperi shamppoota ku "samahan se on mitä merkkiä se on" :headwall: joo samahan se sille ku on ite kalju,mutta mun hiukset se teki ihan kamalaksi! :eek: :x <br><br>
 

Yhteistyössä