Mistä Chevy Vaniin sopiva tuvakaukalo?

Meillä on Chevy Van-auto ja siinä tietysti takapenkillä 2-pisteturvavyöt. Nyt olen koettanut etsiä netistä sellaisiin sopivaa vauvan turvakaukaloa, mutta ei tunnu löytyvän tai sitten en osaa etsiä.
Myös paikallisten liikkeiden valikoima on niin suppea ettei löydy suoraan ostettavanakaan.
Osaisko joku auttaa?
 
Mä aloin just miettii et mikä kaukalo meillä oli chevy vanissa.. Ja kaverillakin on ollut vani, mutta en muista mikä kaukalo niilläkään on ollut.

Miten voi tälleen unohtaa :D Eikun hitto, meillä ei ollut kaukaloa, kun tyttö oli jo siirtynyt istuimeen.

 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meillä on Chevy Van-auto ja siinä tietysti takapenkillä 2-pisteturvavyöt. Nyt olen koettanut etsiä netistä sellaisiin sopivaa vauvan turvakaukaloa, mutta ei tunnu löytyvän tai sitten en osaa etsiä.
Myös paikallisten liikkeiden valikoima on niin suppea ettei löydy suoraan ostettavanakaan.
Osaisko joku auttaa?
Meillä gracon jalustallinen letukassa johon asennettiin tuo 2- pistevyö. Käytiin lastentarvikkeessa laittamassa niin tuli oikein.
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Meillä on Chevy Van-auto ja siinä tietysti takapenkillä 2-pisteturvavyöt. Nyt olen koettanut etsiä netistä sellaisiin sopivaa vauvan turvakaukaloa, mutta ei tunnu löytyvän tai sitten en osaa etsiä.
Myös paikallisten liikkeiden valikoima on niin suppea ettei löydy suoraan ostettavanakaan.
Osaisko joku auttaa?
Meillä gracon jalustallinen letukassa johon asennettiin tuo 2- pistevyö. Käytiin lastentarvikkeessa laittamassa niin tuli oikein.
Siis lastentarvikkeessa käytiin laittaa hts:n istuin paikallee, Mutta graco oli tosiaan sitä ennen.
 

Yhteistyössä