Mistä asiasta haluaisit kiittää/kehua jotakin palstalaista?

  • Viestiketjun aloittaja kiltti
  • Ensimmäinen viesti
kiltti
Kerro palstalaisen nimi ja asia mistä hänessä pidät tai miksi hän on sinulle mieluinen.

Tänä iltana on taas niin ilkeä meininki että tehdään tällainen ihana ketju, jookos?

:heart:
 
The titityy
Kiitos Pix ja Yötär avusta. :hug:

Kehun Pintelinia ja Lunaticia rehellisistä mielipiteistä.

Kiitän myös kaikkia jotka ovat antaneet myötätuntoa ja neuvoja vaikeissa tilanteissani. :flower:
 
Mä en oo kerenny mitään "ihmissuhteita" täällä perustaa ku oon niin vähän aikaa täällä pyöriny.

Mutta sanosin vaikka että...Mammukka81.
Miksi? Se on ihailtavan kannustava ja ilosen olonen ihminen.
 
tyssylle menee ekaksi :hug: asiallisia vinkkejä ja mukavaa kahvi seura aamuisin B)

hattivatti lehmilaitumella kiva vaihtaa omaan alaan liittyviä kysymyksiä ja muutenkin asialtainen nainen on =)
keittiönoita kiitti keittiö vinkeistä
ja kaikille muillekki
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:
minttukissaa voisin kiittää ihan olemassaolostaan ja haikeudellamietin, että joskus oli aikaa nähäkki... :/ Näkispä vielki joskus... ;) No ens kuussa viimeistään!! Jooha?? B)
Samat sanat ja kiitokset sinulle!! :D
yllättävän vaikeaa nähdä B) vaikka ei tätä välimatkaa niin hillittömästi ole...tulukeepa käymään :wave:

 
Kiitos kaikille kohtalo tovereille joiden kanssa olen elämän kokemuksia vaihtaa :flower: :hug: jokainen tietää itse ketä tarkoitan. Ja kiitos kuuluu myös kaikille jotka joskus jonkun viestin laittanut, näinhän tämä pystyssä pysyy. =)
 

Yhteistyössä