Mistä asiasta haluaisit kiittää/kehua jotakin palstalaista?

  • Viestiketjun aloittaja kiltti
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuväki:
millipilliä haluan kiittää ihan vaan siitä(kin) että on olemassa =) ja kiitän valmiiks jo perjantaista :wave: :p
Voihan vitsiläinen =) täsmälleen samat sanat voin lähettää takas :wave: :flower:
 
Liinuskalle kiitos tissikumeista :D
Breelle kiitos kun jaksat kuunnella mun marinoita ja valitusta
Pintelin,Taare,Bree ja Kookosta, kiitti hauskasta seurasta
Jupidalle kiitoksia koiranulkoilutusseurasta,mennään taas pian
Töllille kiitosta mielenpiristämisestä
ja tietenkin monille muillekin
 
Kiitokset kaikille palstalaisille!! Olen oppinut täällä monta asiaa ja huomannut sen kuinka erilaisia ollaan ja silti maailma pyörii radallaan. Olen saanut hyviä neuvoja moniin asioihin ja ehkä myös vähän saanut vähennettyä kontrollifriikkisyyttäni, eli ei maailma kaadu jos ei joka päivä hulluna siivoa. :D :hug: :hug:
 
Mä tykkään Ultramariinin tyylistä..muuten vaan! =) Ja Piika-äiti kirjottaa mukavaan ja mietittyyn tyyliin, noh kaikesta. Ja onhan noita monia viksuja ja vilmaattisia, joiden aatoksia on mukava lueskella. :wave: :hug: =)
 
Raparperitaivaalle kiitokset vaunukaupoista ja ihastuttavista pyykkipojista
Taare saa kiitokset kun jaksaa tällasta kovapäistä siskoaan
Äitipeikkoa kiitän mukavasta seurasta
Pepparia kiitän mukavasta illan vietto seurasta
Pinteliä kiitän myös mukavasta illan vietto seurasta (oli kva vihdoin nähdä)
Koivunkäpyä kiitän kärsivällisyydestä vaipattaa meidän vauvaa

Sitten vielä ISO joukko-kiitos kaikille niille jotka ovat auttaneet typerien pulmien kanssa :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
emmi06:lle kiitokset kun on jaksanut kuunnella ilot ja surut ja käydä meillä piristämässä meitin päivää =) tuollaisia ihmisiä kun olis enemmän... :hug:

=) Kiitokset myös sinne :) on ollu ihana huomata kuinka samalla aaltopituudella voi ihmiset olla asiassa kun asiassa :)
Ja mukava tietää että on joku paikka mihin tämän ryhmärämän kanssa voi tulla kyläilemään :whistle: ;)
Voi hitsi, tulipa hyvä mieli vauhdikkaan ja "äänekkään" päivän päätteeks =)
nähdään pian taas :wave:
 
Fleur de la Cour
Töllin ruusa :flower: Muistat etten pidä jos minua halitaan, mutta tiedät myös koska sitä tarvitsen.. vaikkakin tunnemme vain virtuaalisesti! uskon tosin että real life voisimme olla tosikin hyviä ystäviä, en tiedä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Töllin ruusa :flower: Muistat etten pidä jos minua halitaan, mutta tiedät myös koska sitä tarvitsen.. vaikkakin tunnemme vain virtuaalisesti! uskon tosin että real life voisimme olla tosikin hyviä ystäviä, en tiedä..

Kiitos, uskon minäkin. =)

Paitsi että mua ei jaksa kukaan koska en viitsi nähdä vaivaa ystävyyssuhteiden eteen.
 
Töllin Ruusa ja Candide, ja oli teitä muitakin jotka ovat saaneet minut ymmärtämään etten ole ihan pöllö vaikka olenkin erakko ja epäsosiaalinen. Nyt on helppo hyväksyä tämä piirre itsessäni kun tiedän että on muitakin samanlaisia. =)
 

Yhteistyössä