Mistä asiasta ette tingi, vaikka eläisitte kuinka säästeliäästi? :D

Yritin tässä ketjua lukiessani keksiä, että mistä en olis valmis tinkimään, mutta en oikein keksi mitään. Oikeestaan kaikessa on mahollista vaihtaa halvempaan vaihtoehtoon. No ehkä siinä että hajusteettomissa tuotteissa on pysyttävä, mutta sekin johtuu sairauksista joten ei laskettane tähän.
Ilman hiustenhoitoainetta en pärjäis kovin pitkään. Tylsä mut tollanen tuli mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näistä ei tingitä:

Suklaa, heinz ketsuppi, vihannekset ja hedelmät, iltapäivälehdet ja hyvä ruoka yleensäkin. Kunnolliset ulkoiluvaatteet ja kengät lapselle.
No sitten teillä ei onneksi ole mennyt vielä kovin huonosti taloudellisesti, jos noista pystyt pitämään kiinni...

välttämättömistä kauneudenhoitotuotteista, siis meikit, pesuaineet jne.
Enkä terveellisestä ruasta ja vitamiineistä ja muista lisäravinteista..muuten pärjää hetken tiukallaki budjetilla, lapset ei tod. tarvi joka kk vaatteita enkä minä..

Lähes kaikesta löytyy edullisempi vaihtoehto. Kahvimerkkiä en hevillä vaihtaisi, Illy`s on kallista mutta NIIN hyvvee! Mutta jos pitäisi jostakin jokapäiväisestä luopua kokonaan... Ehkä ensimmäisenä tulee mieleen kaiken maailman herkut, karkit ja keksit.

Äitikin
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
aamuisesta cafe lattesta! ilman sitä en pysty liikkumaan. ja tietenkin vihanneksista ja hedelmistä ja juustosta.
peesi lattelle sitä litkien. Tosin kun itse valmistaa ei paljoa maksa. Muuten omista safkoista, en lasten. Myös huonelämpönä pitää olla jotakin 19-21.

esimerkiksi
Hedelmiä meillä on aina vaikka onkin tiukkaa. Juusto on kevyttä, levite beceliä - mitään margariineja ja arkijuustoja en voisi syödä. Niin ja elukat meillä syö aina laadukkaita eläinkaupan ja -lääkärin ruokia.

Uskomatonta, mutta olen todellakin tinkinyt omista vaatteistani! Viimeksi olen jotain ostanut joulun aikaan :eek: Paljon on kyllä asioita mistä ei tingitä, mutten jaksa luetella. Esimerkkinä alwaysit.

esimerkiksi
Alkuperäinen kirjoittaja P u P u:
hmm.. muutama asia tuli heti mieleen, juhlamokka kahvista, hyvästä ruisleivästä ja lasten vaatteista.
Sekä kissoilla pitää olla hyvää hiekkaa huussissaan, eli odour busteria.
Meillä oli juuri tämä kokeilussa, mutta musta on vähän hankalaa siivota =) Ökö plussa on ihanaa, toinen kattimushirviö kun ei vain valitettavasti tykkää :p

Yhteistyössä