mistä ystäviä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
hei! Auttakaa nyt minua ja kertokaa mistä lähes 30 juuri eronnut kahden lapsen äiti voisi saada ystäviä. Tuntuu että olen aivan yksin, kaikki ystävät ovat vaan jääneet jonnekkin...nyt kun vihdoin joskus saa omaa aikaa ja haluaisi lähteä kahvilaan, shoppaileen, baariin ym....niin ei ole ketään kenen kanssa tehdä kaikkea tätä.

missä sä asut? aattelin vaa et mäki tavallaan yh-äiti ku mies asuu omilla kämpillään vaik tapaaki tyttöä ja mua säännöllisest mut ei asuta yhes ni must voisit saada ystävän jos kiinnostaa, pistä yv jos kiinnostuit ni kerron enemmän itestäni

Käy laittaa ilmoitus tuonne Ystävän haku -palstalle. Tais sitten vain rohkeasti seurakunnan ja mll:n toimintaan mukaan. Siellä sitten rohkeasti juttusille ja jos jotain yhteistä on jonkun kanssa niin rohkeasti kutsut kylään kahville.

Mä olen tutustunut kolmeen ihmiseen ihan netin ystävänhakuilmoituksista. Yhden kanssa ollaan enemmänkin tuttavia, koska muutti kauas vuosi sitten, mutta nähdään joskus, toisen kanssa hyviä ystäviä ja kolmas on vielä niin uusi tuttavuus, etten osaa sanoa. Eli minä ainakin olen löytänyt netin kautta ihania ihmisiä =)