mistä ystävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -k-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

-k-

Vieras
Onko kaikilla muilla äideillä ystäviä?

Mulla ei ole yhtään ystävää.
Töissä tulen hyvin juttuun kaikkien kanssa ja minulla on ihana mies,mutta ystävää ei ole.

Kukaan ei kutsu minua minnekään ja miksi kutsuisikaan...eihän aikana normaaleina viikkoina riitä kuin perheelle ja työlle.
Olisi silti niin ihanaa omistaa edes yksi ystävä.

Olisi ihanaa tietää, että joku järjestää polttarit,kun menen naimisiin tai lähtee tyttöjen kesken kaupungille jätskille kuumana kesäpäivänä.

Ei kai kaikkea voi saada : (

Alkuperäinen kirjoittaja -k-:
Onko kaikilla muilla äideillä ystäviä?

Mulla ei ole yhtään ystävää.
Töissä tulen hyvin juttuun kaikkien kanssa ja minulla on ihana mies,mutta ystävää ei ole.

Kukaan ei kutsu minua minnekään ja miksi kutsuisikaan...eihän aikana normaaleina viikkoina riitä kuin perheelle ja työlle.
Olisi silti niin ihanaa omistaa edes yksi ystävä.

Olisi ihanaa tietää, että joku järjestää polttarit,kun menen naimisiin tai lähtee tyttöjen kesken kaupungille jätskille kuumana kesäpäivänä.

Ei kai kaikkea voi saada : (

missä sä asustat???

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:wave:
Ootko huomannu tuon ystäviä omalta paikkakunnalta ketjun, siellä on muutkin ystäviä vailla =)

Meitsikin tonne ittensä tunki, uusien tuttavuuksien toivossa tiesti. En tiiä miten voi olla totta kun jotkut väittää saaneensa ystäviäki tän palstan kautta, kun ei mun viesteihin ees kukaan vastaa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja alma:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
:wave:
Ootko huomannu tuon ystäviä omalta paikkakunnalta ketjun, siellä on muutkin ystäviä vailla =)

Meitsikin tonne ittensä tunki, uusien tuttavuuksien toivossa tiesti. En tiiä miten voi olla totta kun jotkut väittää saaneensa ystäviäki tän palstan kautta, kun ei mun viesteihin ees kukaan vastaa... :/

Mie olen ainakin löytänyt tätä kautta yhden tosi hyvät ystävän n.2 vuotta sitten ja edelleen ollaan paljon yhteyksissä :O)
Mutta itsellänikin muutaman kanssa viestiä laittelin mutta sitten vaan yht`äkkiä lopettivat kirjottelun kun olisi pitänyt tavata :O/ Minusta olisi edes kohteliasta ilmoittaa että nyt tuntuu ettei jutut mene yksiin,itse en siitä ainakaan loukkaantuisi koska eihän kaikki tule toimeen kaikkien kanssa ;O)

Yhteistyössä