P
"palmu"
Vieras
Siis jos ei ole kavereita baariin ym. Niin mistä sellainen yksinäinen ja epävarma löytää ok miehen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24138018:En mä baarista lähtis ensimmäisenä etsimään "ok"miestä...
Alkuperäinen kirjoittaja mistämies;24138124:Siis yh jolla ei ole harrastuksia, kavereita, mitään muuta elämää? varmaan moni ois kiinnostunut...
Kyllä niitä "ok"-miehiä siellä baarissakin on, vai onko kaikilla vielä nykyään semmonen kuva, että perus tavalliset miehet ei käy baarissa..
Miksi et lähe yksin baariin? Mä käyn useestikin itekseni. Mulle tulee yleensä tyyliin tunti ennen ku lähen se extempore-idea et kömmin lähikuppilaan. Siinä ei paljoo kavereilta kysellä et tuutko mukaan (eikä täs lähellä asukkaan oikein ketään tuttuja, maalla ku asutaan), mies jää sitten lasten kanssa kotia.
Tai sitten pistä joku deittiprofiili. Järjestä illanvietto työkavereille, niin tutustun niihin paremmin ja ehkä heillä olis kaveripiirissä kiinnostavia sinkkumiehiä.