mistä yh jolla ei kavereita niin löytää miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "palmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään baaristä lähtin "ok" miestä hakemaan.

Oikeasti sen voi tavata vaikka kaupan maitotiskillä. Pitää vaan muistaa kulkea avoimin mielin silmät auki.

[QUOTE="nanna";24138064]En minäkään baaristä lähtin "ok" miestä hakemaan.

Oikeasti sen voi tavata vaikka kaupan maitotiskillä. Pitää vaan muistaa kulkea avoimin mielin silmät auki.[/QUOTE]

mitenköhän ei ole tullut kaupassa katseltua sillä silmällä. =) Pitääkö valkata kassajono hyvin ja iskeä silmää vai mitä? Jotenkin puheen aloittaminen itsellä hankalaa jos vieras..

[QUOTE="palmu";24138079]mitenköhän ei ole tullut kaupassa katseltua sillä silmällä. =) Pitääkö valkata kassajono hyvin ja iskeä silmää vai mitä? Jotenkin puheen aloittaminen itsellä hankalaa jos vieras..[/QUOTE]

Siinähän se just on, kun ei sitä yleensä tule kauppareissua ajateltua "isku" paikkana. Vieno kaunis hymy ja vaikka "vahingossa" törmäämisen jälkeinen anteeksi pyyntö :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24138018:
En mä baarista lähtis ensimmäisenä etsimään "ok"miestä...

Kuule, eiköhän tänkin palstan akoista suurin osa ole löytänyt miehensä baarista.

Juu, mene vain maitokauppaan tai kirjastoon ja ala juttelemaan miehille. Varmnaan juoksee karkuun sen kaltaista avohoitopotilasta, jonka aamulääkkeet on jääneet ottamatta.

[QUOTE="realisti";24138110]Kuule, eiköhän tänkin palstan akoista suurin osa ole löytänyt miehensä baarista.

Juu, mene vain maitokauppaan tai kirjastoon ja ala juttelemaan miehille. Varmnaan juoksee karkuun sen kaltaista avohoitopotilasta, jonka aamulääkkeet on jääneet ottamatta.[/QUOTE]

En tiedä mistä suurin osa on löytänyt eikä edes kiinnosta sanoin vain,että itse en lähtisi ok miestä baarista etsimään.

Enkä mä oo maitokaupasta tai kirjastostakaan puhunut mitään :D

[QUOTE="realisti";24138110]Kuule, eiköhän tänkin palstan akoista suurin osa ole löytänyt miehensä baarista.

Juu, mene vain maitokauppaan tai kirjastoon ja ala juttelemaan miehille. Varmnaan juoksee karkuun sen kaltaista avohoitopotilasta, jonka aamulääkkeet on jääneet ottamatta.[/QUOTE]

Mä sit näköjään kuulun jonkin sortin vähemmistöön, kun en ole mies baarista napannut.

Kyl ne miehetkin saattaa olla ujoja ja arkoja joten ovat vaan mielissään, kun joku heille puhuu.

Alkuperäinen kirjoittaja mistämies;24138124:
Siis yh jolla ei ole harrastuksia, kavereita, mitään muuta elämää? varmaan moni ois kiinnostunut...

sanoinko ettei harrastuksia ole? Voihan harrastaa yksinkin. Niin ja elämää on kyllä lapsissakin. Kavereita on siis työkavereita ym. muita hyvän päivän tuttuja mutta ei baariseuraa. Enempi sellaisia joille sanotaan heit vaan ja vaihdetaan pari sanaa. =(
Niin mistä muut samanlaiset löytää miehen?

Täällä toinen yh ja mulla myös haku päällä :D . Oon koittanu kattoo harrastuksesta hyviä ehdokkaita, mutta jotenkin sitä on vaikeeta siinä tunnin aikana mitään yrittää ja tunnin jälkeen on niin kauheen lahnan näkönen ja hajunen, että ei ees kehtoo :D ja ei siellä oikeen ees oo ketään hyvää ehdokasta. Myös oon koittanu tosta lähikaupasta kattoo, jos olis vaikka töissä joku namu :) .. mutta tähän mennessä ei oo viel tärpänny :D .. musta tuntuu et jos näin jatkan, niin oon vielä 50 vuoden päästä yh.. noh.. täytyy vaan toivoo että joku kävelis vastaan.

Juu, mene vain maitokauppaan tai kirjastoon ja ala juttelemaan miehille. Varmnaan juoksee karkuun sen kaltaista avohoitopotilasta, jonka aamulääkkeet on jääneet ottamatta.[/QUOTE]Öh, no ei. Kauppa ja kirjasto on molemmat hienoja paikkoja tavata ihmisiä. Pitää vain olla hieman enemmän siviilirohkeutta kuin sillä perusjurolla suomalaisella joka tuijottaa omia kenkiään puhuessaan toiselle ihmiselle. Sosiaalisesti lahjakas suomalainen tuijottaa keskustelukumppaninsa kenkiä.

[QUOTE="Vieras";24138250]Eipä löydä sinkkukaan jolla ei ole kavereita, miestä... Yh:lla ehkä helpompi koska useimmat miehet tykkäävät lapsista ja arvostavat enemmän jos on lapsia.[/QUOTE]

toi on niin väärin.. ei tosiaan oo yh:lla helpompaa. Minäkin sen verran nuori, että jos oman ikäinen mies tulisi iskemään, niin viimisenä jotain perhettä haluaisi perustaa (tietysti on poikkeuksia).

No jo on vaikeeta!! Eli jos ei ole todella hyviä bailukavereita ja koko ajan päivittäin jotain kaveriseuraa, viis lapsista. Niin sitten olet luuseri ja saat olla yksin?

Itse harrastan lenkkeilya ja voisin miehen ottaa siihen mukaan, mutta nyt yksin kyllä. Lukeminen ja musan kuuntelu on myös sellaista mitä yksin harrastetaan. Ei yh.lla ole edes varaa kuntosaleihin tai seuraliikuntaan!

Töissä ei ole miehiä alallani ja jos on niin varattuja. Eipä varattuihin viittis kajota.

Onpa tosiaan vaikeeta nykypäivänä! Niin ja miehethän ei hirveesti tee aloitteita nykyään! Ainakaan itselleni ei ole tullut kuin baarissa mies juttelemaan.
Pelkää ilmeisesti yksin olevaa naista kuin ruttoa!
Pitää olla kamala kaverilauma mukana niin sitten vasta miehet uskaltavat iskeä. =)

Tämä on helppo: onko siskollasi mies? Yritä häntä esimerkiksi. Entä äitisi? Jos sinulla on isäpuoli, voit toki yrittää häntäkin.
Jonkun sukulaisen mies kiertoon ja hyötykäyttöön vaan tai jos sattuu parillisia hyvänpäiväntuttuja olemaan, kaverit tietysti olisi paras vaihtoehto - tietaisi millaisen miehen saa, vaikka sitten hetkeksi vaan.

No intternetistähän löytyy vaikka mitä :)
Itsekin olen melko arka ja epävarma, joten ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisin vaan mennyt juttelemaan jollekin randomille kiinnostavalle miehelle kasvotusten.
Netissä se taas sujuu hyvinkin luontevasti ja oman kultani olen tällä tavalla löytänyt. Aika paljon sai kyllä seuloa ja hakea, mutta lopulta se helmi löytyi :)

Kyllä niitä "ok"-miehiä siellä baarissakin on, vai onko kaikilla vielä nykyään semmonen kuva, että perus tavalliset miehet ei käy baarissa..

Miksi et lähe yksin baariin? Mä käyn useestikin itekseni. Mulle tulee yleensä tyyliin tunti ennen ku lähen se extempore-idea et kömmin lähikuppilaan. Siinä ei paljoo kavereilta kysellä et tuutko mukaan (eikä täs lähellä asukkaan oikein ketään tuttuja, maalla ku asutaan), mies jää sitten lasten kanssa kotia.

Tai sitten pistä joku deittiprofiili. Järjestä illanvietto työkavereille, niin tutustun niihin paremmin ja ehkä heillä olis kaveripiirissä kiinnostavia sinkkumiehiä.

Kyllä niitä "ok"-miehiä siellä baarissakin on, vai onko kaikilla vielä nykyään semmonen kuva, että perus tavalliset miehet ei käy baarissa..

Miksi et lähe yksin baariin? Mä käyn useestikin itekseni. Mulle tulee yleensä tyyliin tunti ennen ku lähen se extempore-idea et kömmin lähikuppilaan. Siinä ei paljoo kavereilta kysellä et tuutko mukaan (eikä täs lähellä asukkaan oikein ketään tuttuja, maalla ku asutaan), mies jää sitten lasten kanssa kotia.

Tai sitten pistä joku deittiprofiili. Järjestä illanvietto työkavereille, niin tutustun niihin paremmin ja ehkä heillä olis kaveripiirissä kiinnostavia sinkkumiehiä.

Miksi menet yksin baariin hakemaan seuraa jos mies kotona?
Yleensä jos menee yksin baariin niin sitten seuraan lyöttäytyy juuri niitä surkimuksia ja niitä jotka ei naista saa ja kunnolliset pysyttelee kaukana.
Netissä tuntuu että kaikki hakee sitä täydellistä vaikka itsessäkin puutteita. Pitää olla pyykkilautavatsa,silarit, pyöreä peppu ja aktiivinen ja korkeakoulututkinto mielellään. Niin ja omaisuuttakin.
Työkavereiden kanssa oli puhetta että mennään keilaamaan ja syömään. Mutta kun tiedustelin asiaa 3kk päästä niin ei ollutkaan enään mitään sovittua ja kaikilla menoa. =(
Että se siitä.

No mun kokemus on se et niitä miehiä löytyy mistä tahansa muualta paitsi baarista.. :rolleyes:

Aika moni suhde on alkanut tutun, tutun, serkunkaiman, tädin pojan tuttavuuksilla jne jne..Ja netti on yks..
Pari kertaa mua on jopa lähestytty niin et on auton rekkarin avulla etsitty nimi ja puhelinnumero.. ;) Et rohkeesti vaan..

Mainitsit olevasi arka, joten ilmeisesti aloitteen teko on vaikeaa? Silloin suositan nettitreffailua, joissa sinä olet aloitteentekijänä. Jos et muuta uskalla, niin flirtin lähettäminen on hyvä keino. Baareista en juuri osaa sanoa mitään, mutta millä tavalla sinusta kiinnostuneet ovat olleet surkimuksia? Miten he ovat sen osoittaneet? Ensivaikutelma kun voi olla väärä.

Yhteistyössä