Mistä voisi löytää kaninpoikasia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Popsikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Popsikas

Vieras
Haluaisimme ottaa kanin tai mieluiten kaksi jotta niillä olisi toisistaan seuraa,mutta ei ole osunut yhtäkään ilmoitusta silmään. Tai on aikuisia kaneja,mutta mieluiten ottaisimme ne poikasina.Paikallisessa lemmikkieläinliikkeessä on kaneja mutta ne on jo kolme vuotiaita.
Tietääkö kukaan? 019 alueella tarvis olla

Meillä olisi poikasia, joskaan ei vielä luovutusikäsiä, mutta taidetaan olla liian kaukana.
Ootko kysellyt kasvattajilta, puput.netissä on ilmoituksia, myöskin apulassa.
kani ja jyrsijäliiton sivuillakin on ilmoituksia.

=) Kannattaa katsoa

Musta tuntuu että olen kattonu jo joka paikasta mutta poikasia ei tunnu löytyvän.Erääseen ilmoitukseen vastasinkin ja tämä ihminen sanoi jo että kanit saa tulla hakemaan. Sovin kuitenkin että ensin käydään katsomassa ja sitten vasta päätetään kun kuitenkaan ei viitsi ostaa sikaa säkissä. Ikinä ei sitten sopinut mennä katsomaan ja lopulta hän poisti ilmoituksenkin.Ilmoittamatta kuitenkaan koskaan meille mitään. Tuntuu epäilyttävältä väähintäänkin tuollainen.

Missä päin muuten asustelet?

Hämeenkyrössä asutaan, että varmaan liian kaukana :(

Toivottavasti löydät =)
Itse olen etsinyt jo kauan tietyn väristä kania, rodulla ei väliä, mutta eipä ole löytynyt kanssa tarpeeksi läheltä.

Kannattaa jättää myös esim. Apulaan ja puput.nettiin oma ilmoitus, että etsit kania =)

Päivittäin kannattaa katsoa ilmoitukset läpi.

Yhteistyössä