mistä vois tilata kakun päälle sellasen kuvan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sukahu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sukahu

Aktiivinen jäsen
20.07.2007
1 025
0
36
tääl on joskus ollut linkkejä mistä voi tilata esim,sellasen prinsessa koristeen kakun päälle..on siis ihan niin kun valokuva..no joo saikohan kukaan selvää mitä tarkotin?ja jos joku muistais mistä niitä saa tilattua?

pega joku on se sivu mistä saa tehtyä omista valokuvista sen kuvan ja maksaa mallista riippuen oliko 12 ja sit Aija's Café saa 20e
muoks tulikin tähän piti laittaa ku kyseli joku mutta olen niin loistava viestin lähettäjä :D

Miten se koriste toimii? Tuleeko se esim postissa kotiin ja sen voi vaan lyödä kakun päälle vai tuleeko sen koristeen kanssa kakkukin? Onko se koriste syötävä?
:ashamed: tyhmänä kyselee hän :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vilijonkka:
Miten se koriste toimii? Tuleeko se esim postissa kotiin ja sen voi vaan lyödä kakun päälle vai tuleeko sen koristeen kanssa kakkukin? Onko se koriste syötävä?

tulee postissa kirjekuoressa. säilytetään huoneenlämmössä niin kauan että laitetaan kakun päälle. itse laitan ihan kerman alle ja kuvan päälle. syötävä on joo :D

täysin syötävä on se kuva,semmosta sokeri juttua.voi netistä tilata et tolla cafe jutus 14e kuva ja 6e postarit oli, en oo tänä vuonna vie tilannu et hinnat luulisi olevan samoja ku viime vuonna.eli tulee postissa sulle ja sit sie ohjeet kuinka laitat sen siihen kakun päälle ,j se on semmosta sokeri juttua missä se valokuva on siis esim oman lapsen kuva ja se on kovaa sit ku laitat sen kakun päälle se sulautuu siihen ja tekee semmosen kalvon,ja sit vaan kakku vieraille :D

Alkuperäinen kirjoittaja Taare:

tulee postissa kirjekuoressa. säilytetään huoneenlämmössä niin kauan että laitetaan kakun päälle. itse laitan ihan kerman alle ja kuvan päälle. syötävä on joo :D

tilaatko sie mistä kuvat?
kysellä et ketkä kaikki niitä tekee ja mihin hintaa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=744417.jpg

Kuvakakkuun.comista tilasin tuon kuvan. Maksoi n. 25 eur.
Kuvan alle laitoin voikreemin jotta kuva ei ala sulamaan. Pelkän kerman päällä kuva on pian entinen.

Alkuperäinen kirjoittaja JeLLuNaS:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare:

tilaatko sie mistä kuvat?
kysellä et ketkä kaikki niitä tekee ja mihin hintaa.

kuvakakkuun oon tilannu

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
http://www.aijaa.com/v.php?i=744417.jpg

Kuvakakkuun.comista tilasin tuon kuvan. Maksoi n. 25 eur.
Kuvan alle laitoin voikreemin jotta kuva ei ala sulamaan. Pelkän kerman päällä kuva on pian entinen.

Hei!

Miten sä sen voikreemin teet?

Yhteistyössä