Kuka virkistäis mun muistia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Kaivoin kaapista mun yhdet lempparihousut mutta nehän on melkein puhki kuluneet... Sieltä mistä tilasin ne, oli paljon ihania samantapaisia "farkkuja" ja nyt noita vois tilata lisää, kun vaan muistais että mistä :xmas:
Ei siis Ellos, Halens, H&M vaan joku muu vastaava...
Eikä siis mikään sellainen trendinettikauppa missä on niitä kruunufarkkuja ym.
Saa laittaa linkkejä :) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Josefsson?

Oiskohan ollutkin tää..! Käynpäs vilkaisemassa :D :flower:

Hmm... Miten olin hoksaavinani että tuo se oli mutta on tainnut sitten parissa vuodessa muuttua, tai sitten muistan väärin...
Ja kun siinä on se haku, mistä voi hakea kaikki merkit, siinä ei ollut vaihtoehtona tuota merkkiä mitä nuo housut on.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Josefsson?

Oiskohan ollutkin tää..! Käynpäs vilkaisemassa :D :flower:

Hmm... Miten olin hoksaavinani että tuo se oli mutta on tainnut sitten parissa vuodessa muuttua, tai sitten muistan väärin...
Ja kun siinä on se haku, mistä voi hakea kaikki merkit, siinä ei ollut vaihtoehtona tuota merkkiä mitä nuo housut on.

En osaa sanoa, onko muuttunut, kun en ole tilannut sieltä mitään... :xmas: Entä tuo Cellbes? Ei taida olla sekään?

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo harmaana:
Ja farkkujen merkki on mikä? Jos joku hyvä muistinen muistaisi missä kyseisen merkkisiä myydään? :D

United lukee lapussa :) Ei perusdenimiä, vaan ohuempaa ja joustavampaa. Samantyylisiä housuja siellä oli myynnissä paljon, kun vaan olisin hoksannut hommata kerralla useampia...

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo harmaana:
Ja farkkujen merkki on mikä? Jos joku hyvä muistinen muistaisi missä kyseisen merkkisiä myydään? :D

United lukee lapussa :) Ei perusdenimiä, vaan ohuempaa ja joustavampaa. Samantyylisiä housuja siellä oli myynnissä paljon, kun vaan olisin hoksannut hommata kerralla useampia...

joko halens tai joseffsons.

Yhteistyössä