H
harmaana
Vieras
Tilanne on miehen kanssa ihan solmussa, mutta ma en vaan saa voimaa lahtea ja jattaa hanta. Me koko ajan vaan tapellaan enka ma hyvaksy miehn tapaa kasvattaa lapsia ja mies ei mun. Mika voi olla tullu kahelle umpirakastuneelle nuorelle ihmiselle, jotka odotti yhteista elamaa ja onnea,enemman kun mitaan muuta! Ma en jaksa tallasta, eika varmasti mieskaan.
Mutta miten ma voisin lahtea. Me asutaan todella pienella paikkakunnalla ita-suomessa, eika mulle ihan rehellisestikaan ole ainuttakaan ystavaa tai edes tuttua. Joten mun sosiaalinen verkosto rajottuu mieheen ja kaupan tatiin. Sukulaoset asuu kaukana, yli viidensadan kilsan paassa joten sieltakaan ei apua saisi. Lapset viela ihan pienia, mina kotiaiti. Mista sita sais rahaakaan ja miten sita jaksais kun ei olisi mitaan apua, tai viela pahempaa, jos ei jaksaisikaan..
Aah, paa sekoo tallasesta mietinnasta ja tilanteesta.
Mutta miten ma voisin lahtea. Me asutaan todella pienella paikkakunnalla ita-suomessa, eika mulle ihan rehellisestikaan ole ainuttakaan ystavaa tai edes tuttua. Joten mun sosiaalinen verkosto rajottuu mieheen ja kaupan tatiin. Sukulaoset asuu kaukana, yli viidensadan kilsan paassa joten sieltakaan ei apua saisi. Lapset viela ihan pienia, mina kotiaiti. Mista sita sais rahaakaan ja miten sita jaksais kun ei olisi mitaan apua, tai viela pahempaa, jos ei jaksaisikaan..
Aah, paa sekoo tallasesta mietinnasta ja tilanteesta.