mistä voi johtua...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mari

Vieras
se että en haluis pitää oikeestaan mitään yhteyttä mun tuttuihin,haluaisin vaan olla oman perheeni kesken...?tänään sanoin miehellekin et muutetaan tältä paikkakunnalta pois!!!!mua jotenki niin ketuttaa et ihmiset aina vaan tulee meille kysymättä mitään ku haluais olla oman perheen kanssa!!tai kai se johtuu siitä et meillä on niin paljo tuttuja ketkä vaan aina tulla tupsahtaa..mut mikä avuks ettei ihmiset ahistas niin paljo,pitääkö niille sanoo suoraan??

Kohteliaasti voi yllärivieraille sanoa että nyt ei sovi olet väsynyt ja pyydät toisena päivänä. Pidä kuitenkin ystävistä kiinni sillä eteen saattaa tulla hetki jolloin todella kaipaat heitä...koskaan ei tiedä mitä elämässä tapahtuu. Miehesi saattaa kuolla tai teille tulee ero tms jolloin niitä tosiystävi kaivataan.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:
se että en haluis pitää oikeestaan mitään yhteyttä mun tuttuihin,haluaisin vaan olla oman perheeni kesken...?tänään sanoin miehellekin et muutetaan tältä paikkakunnalta pois!!!!mua jotenki niin ketuttaa et ihmiset aina vaan tulee meille kysymättä mitään ku haluais olla oman perheen kanssa!!tai kai se johtuu siitä et meillä on niin paljo tuttuja ketkä vaan aina tulla tupsahtaa..mut mikä avuks ettei ihmiset ahistas niin paljo,pitääkö niille sanoo suoraan??

muutto auttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja maalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:

muutto auttaa!

ootko ite muuttanu tän takia?

Yhteistyössä