jatkuva väsymys, mistä voi johtua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kilpirauhanen ja anemia ei varmaan ainakaan kun verikokeita otettu ja kaikki niissä ok... on vaan niin epätodellinen olo kun joka päivä väsyttää. Nyt lisäoireena alkanu tuntua että pyörtyy, ja kerran oon pyörtynytkin.. ihan järkkyä, ja pitäis jaksaa lapsen kanssa touhuta, hoitaa kotihommat, tehä ruuat yms. sisulla menny mut tuntuu et voimat loppuu. Sit kun on väsyny ni tullu sellanen, et ei "uskalla" esim. kauppaan mennä, sosiaalista pelkoa mulla hoidettu, mut tuntuu et tää riistäytyy käsistä :/

käyppä vaikka lääkärissä. Eihän tuommosta jaksai kauaa katella. Onko sitä jatkunut jo miten kauan? Meinaan, et mulla oli aina kesäisin ihan samanlaista ja selvisi, et siitepölyaikaan jotkut ruuat aiheutti allergioireena tuota tolkutonta väsymistä. Sullahan voi johtua ihan mistä vaan eli lääkärille sinua hoputan.

juu, lääkäriaika ois ens viikolla... täs vaan oon itelleni pienessä mielessä kehitelly jos jonkinmoista tautia kilpirauhasen vajaatoiminnasta maksa syöpään :) raskaana tuskin olen ku menkat loppu 2 viikkoa sitten ja tätä väsymystä oon tosiaan jaksanu välillä paremmin välillä huonommin jo n. 5kk..... syön normaalisti, et energiavajettakaan tuskin on.

Yhteistyössä