Mistä voi johtua tämä kokoaikainen nälkä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sirkkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole rakastunutkaan, enkä ole saanut lääkekuuriakaan. Suolisto mulla tuntuisi olevan huonossa kunnossa, polttelee ja kipuilee joka paikasta. Varsinkin syönnin jälkeen. Ja usein oksettaa vähän aikaa syötyäni, vaikken ähkyyn asti vetäisi. Mutta maha mulla on ollut aina huonona, pikkutytöstä asti.
Tää on nyt aika uus ilmiö, että on koko ajan nälkä. Sen verran kuitenkin jatkunut jo, että hermoja kiristää.

Onpa harmillista. :( Varmaan sinun täytyisi lääkäriin lähteä. Voisiko johtua stressistä? Toivottavasti saat selkoa eikä ole mitään vakavaa. Itsellänikin jatkuva nälkä mutta se johtuu raskaudesta. Rasittavaa silti. Minä syön jugurttini loppuun ja menen äkkiä nukkumaan ennenkuin uusi nälkä ehtii iskeä... Voimia sinulle!

Ole hyvä vain, olis kiva jos oikeasti vois olla avuksi. Vielä heitän arvauksen ennenku painun pehkuihin. Miten keliakia tai muu allergia mitä ei koskaan ole todettu/epäilty, mutta olis puhjennu tai pahentunu?
Kehtaat sie, ei se kuulosta yhtään hölmöltä ku kerran polttelee ja kipuileeki, ja tuo oksetuski. Minusta ainaki kuulostaa hankalalta ja perin inhottavalta. Nyt hyvää yötä!

Yhteistyössä