Mistä voi johtua että orgasmi sattui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käkääk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28702160]Ei nämä puupäät tajua. Kaikki on linjoilla kyllä, kun seksistä puhutaan ja jokaisella on mielipide, vaikka ei ymmärtäis asiasta hevon vittua. :)[/QUOTE]

Lueppa tuo linkki ensin ennekuin paljastat oman älykkyysosamääräsi :)

Lainaus linkistä jos sitä ei ymmärrä avata;
"Syvä kipu tuntuu pikkulantion alueella ja sen aiheuttavat emättimen pohjaan ulottuvat työnnöt tai orgasmi."

Jos haluaa nimetä asian muulla tavoin niin täällä siitä on turha urputtaa, halusin vaan auttaa mutta jos vaan pänaukomista tulee niin vieras on hyvä ja hakee itse paremman diagnoosin.

Lueppa tuo linkki ensin ennekuin paljastat oman älykkyysosamääräsi :)

Lainaus linkistä jos sitä ei ymmärrä avata;
"Syvä kipu tuntuu pikkulantion alueella ja sen aiheuttavat emättimen pohjaan ulottuvat työnnöt tai orgasmi."

Jos haluaa nimetä asian muulla tavoin niin täällä siitä on turha urputtaa, halusin vaan auttaa mutta jos vaan pänaukomista tulee niin vieras on hyvä ja hakee itse paremman diagnoosin.

Minulla ei ollut kipua pikkulantion alueella.

Ap oli yhdynnässä, mutta yhdyntä ei sattunut. Orgasmi sattui. Oletko sinä oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain...?

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.
Laitoin linkin joka otsikoitui "kivulias yhdyntä".
Kuitenkin kun linkin viitsi lukea läpi, kävi ilmi että siellä puhuttiin MYÖS orgasmin aiheuttamasta kivusta.
Eri vaivat saattavat joskus liittyä toisiinsa.
Esimerkiksi lapsi saattaa alkaa jankkaamaan "ei mulla ole silmissä vikaa kun mun pää on kipeä!"
Poistun nyt tästä ketjusta, tuntuu turhalta alkaa vääntämään rautalangasta tällaista asiaa. Toivottavasti ap löytää avun tähän, mikäli edes tarvitsee sitä.

[QUOTE="...";28702067]Jestas, ap on sanonut tässä ketjussa ties miten monta kertaa, että orgasmi sattui, ei yhdyntä ja silti mammat eivät tajua :D[/QUOTE]

Mikähän "mamma" mä sulle olen.

[QUOTE="vieras";28702160]Ei nämä puupäät tajua. Kaikki on linjoilla kyllä, kun seksistä puhutaan ja jokaisella on mielipide, vaikka ei ymmärtäis asiasta hevon vittua. :)[/QUOTE]
-

Mullakin muuttuu joskus oikein voimakas orgasmi kivuksi. Siis tuntuu, että alapään lihakset suurinpiirtein revähtää. ja tämän tuntee nahoissaan myös mies. Mutta ei se varsinaisesti mikään huono tilanne ole, ainakaan kun on ohi mennyt niin olo on totisesti saanut ;)

Mullakin muuttuu joskus oikein voimakas orgasmi kivuksi. Siis tuntuu, että alapään lihakset suurinpiirtein revähtää. ja tämän tuntee nahoissaan myös mies. Mutta ei se varsinaisesti mikään huono tilanne ole, ainakaan kun on ohi mennyt niin olo on totisesti saanut ;)

Ja lisäisin tähän vielä sen seikan, että näitä alkoi tulla vasta kun olen treenannut alapääni kutakuinkin niin tiukaksi kuin tietääkseni on mahdollista. Eli alapään lihakset ovat kovassa kunnossa. Lisäksi pitää olla ainakin n. viikko edellisestä orgasmista.

Yhteistyössä