Mistä valkoinen muovikuusi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piparnakkeli

Aktiivinen jäsen
29.11.2009
3 035
5
38
En vaan löydä, Prismat, Anttilat, Ohlsonit, Kärkkäinen, Hong Kong, Cittarit, Stokka käyty läpi. Onko niitä sitten enää vai olenko vaan sokea?

:headwall:

Plussaa olisi jos löytyisi n. 120-160cm korkea, pienempi tapaus.

Cittarista ostin 150cm valkosen kuusen, mutta siitä on aikaa varmaan kuukauden verran.. Ehkä ne menee nopeesti? Sillä mäkin olin ajoissa liikkeellä, kun en viime vuonna löytäny kun semmosia hemmetin kalliita.

Ooh, tuo Ohlsonin 180 cm valkoinen kuusi on itse asiassa aika nätti! Tuohon kun iskee kalpean vaaleanpunaiset / vanhan roosan väliset pallot niin kyllä on elegantti ja utuinen. (sanoo hän joka hankkii joka vuosi kotiinsa oikean ison kuusen).

Ei taida mistään (Suomesta) saada tuollaisia vielä isompana? Joku 2,5 metrinen alkaisi jo olla näyttävä mutta sellainen pitää tietysti tilata jostain jenkeistä...

Colore-liikkeestä minä meidän valkoisen kuusen tilasin. Nyt siellä ei kotisivujen mukaan noita ole mutta ehkä tilaavat niitä jos heihin ottaa suoraan yhteyttä. Minua palvelivat vallan upeasti, suosittelen liikettä lämpimästi.

[QUOTE="vieras";25189522]Bauhaus myy kaikenvärisiä kuusia..valkoisia, violetteja, pinkkejä.. :D[/QUOTE]

Voiskin ilahduttaa miestä ja hommata pinkki joulukuusi...Mitähän sanoisi??

Yhteistyössä