Mistä uusia hyviä ystäviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi vuosi ja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi vuosi ja yksin

Vieras
...kun tuntuu, että vaikka täällä netin ystäväpalstoilla solmitut tutustumiset kuihtuu heti alkuunsa? Missä vika, eikö ystävänetsijät ole tosissaan? Ilmoittautukaa tähän ketjuun, jos oikeesti olette ystävää vailla ja mistäpäin?

työpaikalta/opiskelupaikasta, naapureista, koiratarhasta, kuntoklubilta, muista harrastuksista, hiekkalaatikon reunalta, leikkipuistosta, kerhoista, tuttavien tuttavista... Ei niinkään varmaan mistään netistä..

No en tiedä miten ne sielujensympatiat saa selville parin viestin jälkeen? Ei sillä, että kaikkien kanssa pitäisi synkata, mutta mun mielestä pari viestiä ei riitä tutustumiseen.

Joskus oon vastannut pariin ilmoitukseen, jotka on kaipailleet kaveria, mutta viesteissään ovat sitten kertoneet menemisistään ja tulemisistaan kavereittensa kanssa ja pian lopettaneet kirjoittamisen. Ehkä se on vain sitä todistamisen tarvetta, että on oikeasti sosiaalinen yms. ihminen, mutta ihmettelen miksi pitää etsiä ilmoituksen kautta uusia kavereita, jos niille ei kuitenkaan ole aikaa/tarvetta.

Alkuperäinen kirjoittaja hki:
No en tiedä miten ne sielujensympatiat saa selville parin viestin jälkeen? Ei sillä, että kaikkien kanssa pitäisi synkata, mutta mun mielestä pari viestiä ei riitä tutustumiseen.

Joskus oon vastannut pariin ilmoitukseen, jotka on kaipailleet kaveria, mutta viesteissään ovat sitten kertoneet menemisistään ja tulemisistaan kavereittensa kanssa ja pian lopettaneet kirjoittamisen. Ehkä se on vain sitä todistamisen tarvetta, että on oikeasti sosiaalinen yms. ihminen, mutta ihmettelen miksi pitää etsiä ilmoituksen kautta uusia kavereita, jos niille ei kuitenkaan ole aikaa/tarvetta.

Olen samaa mieltä kanssasi. Itsekin ihmettelen, että nuo ystävää netistä etsivät usein vaikuttavat aika kiireisiltä jo valmiiksi sosiaalisen elämänsä suhteen.

Olen pk-seudulta, jos joku rohkenisi laittaa sähkäriosoitetta, voisin heittää viestiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hki:

Olen samaa mieltä kanssasi. Itsekin ihmettelen, että nuo ystävää netistä etsivät usein vaikuttavat aika kiireisiltä jo valmiiksi sosiaalisen elämänsä suhteen.

Olen pk-seudulta, jos joku rohkenisi laittaa sähkäriosoitetta, voisin heittää viestiä.

Moi! Voin pistaa s-osoitteen yv:na jos kirjaudut. Olen itse tyossa kayva yhden lapsen (3,5v) aiti.

Mä olen pk-seudulta ja ihan hyvin olisi tilaa tutustua uusiin ihmisiin. En kuitenkaan lupaa mitään syvää ystävyyttä, sellainen kehittyy jos on kehittyäkseen. Tykkään sanoa asiat suoraan. Olen lapsen kanssa kotosalla <1v, ja se tietysti vaikuttaa tapaamismahdollisuuksiin jonkun verran. En käy baareissa, mutta muu yleisesti sosiaaliseksi tunnettu tekeminen enimmäkseen ok. Yv tä vaikka voi pistää.

Yhteistyössä