mistä työstä saa n.2000?/kk käteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marjatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ONNI ja TUURI ovat varmaan oikeita asiota paljolti joilla NAINEN pääsee moisille ansioille.
Korkeasti koulutetutkaan eivät pääse kaikki...

Tiedän yli 2000? käteen saavia tuttavia:

luokanopettaja
lääkärit
papit

Olet kyllä todella väärässä. Ei tarvita onnea eikä tuuria, jos riittää älyä ja motivaatiota käyttää sitä. Omasta tuttavapiiristäni lähes kaikki (myös naiset) tienaavat vähintään tuon 2000 euroa kuussa käteen. Suurin osa tuttavista (opiskeluaikaisia kavereita) on diplomi-insinöörejä, koska olen sellainen itsekin, mutta noista vanhemmista tuttavista (koulukavereista jne.) löytyy myös ekonomeja, lääkäreitä, lakimiehiä jne.

[QUOTE="jooo";23192338]minä sh, th ja en saa![/QUOTE]

Joo, tiedän että mulla kävi mieletön säkä tän työpaikan kanssa.. Siksi en viitsikään kovin huudella palkastani muutoin kuin näin anonyymina. Sairaanhoitajaksi mäkin haluaisin kuitenkin kouluttautua työn ohella. :)

[QUOTE="Lähihoitaja";23192684]Mulla peruspalkka oli 2100e/kk siihen lisät päälle. Lähihoitaja.[/QUOTE]

Missä näin hövelisti maksetaan? Itselläni juuri ja juuri 2000 € sairaanhoitajana, kunhan lasketaan henk.koht. lisät päälle.

[QUOTE="Maaria";23192704]Missä näin hövelisti maksetaan? Itselläni juuri ja juuri 2000 € sairaanhoitajana, kunhan lasketaan henk.koht. lisät päälle.[/QUOTE]

No paikkaa en sen tarkemmin kerro, mutta pk seudulla eräs yksityinen firma... On maailman laajuinen mutta suomessa vaan yksi toimipiste.

Sain hesellä työskentelystä tuon verran :D
Ihan nettona. Usein joko1800-2000
Olin vuoropäällikkönä...
Työ kyllä aika...:D
Mutta moni luulee täysin paskapalkkaiseksi.

Monenko tunnin viikkoa teit?
Itekkin hesella vp ja ei ihan tollasiin summiin yllä. Täyttä paskaahan tämä työ on ja palkka ihan yhtä paskaa. Saa toki enemmän kun monesta muusta kakka hommasta.

Yhteistyössä