Mistä tunnistaa kunnollisen miehen? mikähän on kun en osaa vaikoida?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukasssa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28501794]Eli paras mies on automaattisesti absolutisti, joka kavahtaa baareja?

Minulla on ollut 3 uskomattoman upeaa miestä, jokaiseen heistä olen törmännyt aikanaan baarissa. Myös tähän viimeiseen, jonka kanssa sitten perustin perheen ja aion olla loppuelämän yhdessä.

Jos itse tykkää joskus käydä baareissa, niin kannattaa kyllä valita suht samanlainen mieskin. Enkä tarkoita mitään tuurijuoppoa, tämä mun mieskin oli tavatessamme autolla siellä. :)[/QUOTE]

Ei tarkoitus ollutkaan, että täytyisi olla absolutisti. Alkoholin kohtuukäyttö on aivan ok, kuten myös silloin tällöin baarissa käynti. Mutta jos haluaa miehen, joka käy baareissa vain muutaman kerran vuodessa, niin silloin kannattaa etsiä jostain muualta. Oman kokemukseni mukaan miehet, kellä on parempaakin tekemistä kuin jatkuva baareissa notkuminen, ovat parempia ja kunnollisempia, kuin baarikärpäset.

[QUOTE="jeps";28502764]Erään tuttavan vanhemmat olivat sanoneet hänelle, että jos haluaa kunnollisen hyvän ja kiltin miehen niin se on yleensä se paras miesystävä.[/QUOTE]

No hienoa, milläs mä homon käännytän ja rikon sen parisuhteen...

[QUOTE="jeps";28502764]Erään tuttavan vanhemmat olivat sanoneet hänelle, että jos haluaa kunnollisen hyvän ja kiltin miehen niin se on yleensä se paras miesystävä.[/QUOTE]

Tämä on totta.

Yleensä vain ne kunnolliset, kiltit ja hyvät miehet jäävät tai jätetään sinne friendzonelle. Ovat tylsiä, eivätkä lainkaan kiinnostavia.

Reipas renttu on huomattavasti kiinnostavampi.

Yhteistyössä